مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران محور اصلی خدمات مالی قرض‌الحسنه در کشور است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران محور اصلی خدمات مالی قرض‌الحسنه در کشور است
کدخبر : 570181

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با مدیران ۲ شرکت بزرگ صنعتی در استان قزوین اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باید در شئون گوناگون زندگی افراد نقش‌آفرین باشد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در سفر یک روزه به استان قزوین از ۲ مجموعه صنعتی استان بازدید کرد و در گفت‌وگو با مدیران ارشد این شرکت‌ها از آمادگی کامل بانک برای ارتقاء سطح رفاه پرسنلی آن‌ها در قالب طرح‌های مختلف بانک به ویژه طرح «مهریار» خبر داد.

وی تصریح کرد: اقدامات بانک برای افزایش رفاه پرسنل شرکت‌ها و حقوق‌بگیران سازمان‌ها با هدف افزایش خدمات مالی قرض‌الحسنه صورت گرفته و تلاش شده در قالب طرح‌هایی همچون «مهریار»، فرآیند دسترسی به‌هنگام و با هزینه کم به خدمات و محصولات مالی نظیر وام قرض‌الحسنه برای عموم افراد جامعه فراهم شود.

شمسی‌نژاد ضمن اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی قرض‌الحسنه در شئون گوناگون زندگی افراد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش دارد آحاد مردم قرض‌الحسنه را به‌عنوان یک راهکار مؤثر، ارزان‌قیمت و تسهیلگر در ابعاد مختلف زندگی خود نظیر آموزش، بیمه و سفر به‌عنوان یک گزینه در دسترس در اختیار داشته و از آن بهره‌مند شوند.

دکتر «محمد بهرو» مدیرعامل شرکت گلوکوزان ضمن ابراز خرسندی از همکاری ۱۰ساله شرکت با شعبه الوند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: توسعه سرمایه انسانی و رفع دغدغه‌های رفاهی پرسنل از اولویت‌های همیشگی مدیران ارشد این شرکت بوده و با همین ذهنیت، با تمرکز بخشی از حساب‌های شرکت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از وام‌های قرض‌الحسنه و ارزان‌قیمت این بانک برای پرسنل استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: وام‌های این بانک راهکار تشویقی برای افزایش بهره‌وری در مجموعه‌های صنعتی به شمار می‌رود.

در ادامه این دیدار «مرتضی دریس ملاکه» مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک الوند بیان داشت: این شرکت با ۱۰۰۰ نفر پرسنل در سه کارخانه و دارا بودن حدود یک درصد از تولید کشور در بخش کاشی و سرامیک، حقوق پرسنل خود را در شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متمرکز کرده، تا ضمن کمک به گسترش قرض‌الحسنه در کشور از مزایای این بانک برای پرسنل مجموعه خود بهره‌مند شود.

وی ضمن اشاره به رضایتمندی پرسنل مجموعه از طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ابراز امیدواری کرد ضمن تعامل بیشتر با بانک، زمینه رفاه کارگران این شرکت بیش از گذشته فراهم شود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: