مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم؛

سیمای شهر قشم به المان‌های نورپردازی آراسته شد

سیمای شهر قشم به المان‌های نورپردازی آراسته شد
کدخبر : 570312

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از نصب المان‌های نورپردازی باهدف زیباسازی فضاها و مناظر شهری در قشم خبر داد.

شریف شریفی نژاد با تأکید بر دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت توجه به سیما و منظر شهر قشم گفت: نورپردازی سطح شهر قشم با هماهنگی معاونت عمرانی و به‌منظور ارتقا جلوه‌های بصری شبانه شهر، با توجه وارد شدن به ایام گردشگرپذیری جزیره و نزدیک شدن رویداد جام جهانی قطر که حضور گردشگران را به دنبال دارد، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: نورپردازی شهری، فضای زیبایی برای شهروندان فراهم می‌کند و علاوه بر آن با کمک به گسترش دامنه دید، ایمنی و امنیت را در محیط شهری افزایش می‌دهد.

به گفته شریفی نژاد، تاکنون ۳۰ درصد پروژه نورپردازی در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر، مراکز تجاری، بلوارها و المان‌ها اجرایی شده و این پروژه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

این مسوول از آغاز رصد مشکلات روشنایی در پارک‌های سطح جزیره خبر داد و افزود: با احصا کاستی‌ها در این نقاط، به‌زودی عملیات تعویض و ترمیم تجهیزات روشنایی در پارک‌ها و  فضاهای گردشگری به انجام می‌رسد.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: به‌منظور تأمین ایمنی و رفاه ساکنان، در حال پیگیری وضعیت کمبودها در حوزه روشنایی معابر و کوچه‌های بخشی از شهرک‌ها هستیم که به‌زودی اجرایی می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: