مدیرعامل منطقه آزاد قشم در بازدید از روند اجرای طرح مسکن جوانان جزیره مطرح کرد؛

ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره

ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره
کدخبر : 570495

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند آماده‌سازی و اجرای عملیات عمرانی احداث مسکن جوانان جزیره در روستاهای باسعیدو و درکو بازدید کرد.

افشار فتح الهی در بازدید از روند اجرای پروژه مسکن جوانان در روستاهای باسعیدو و درکو؛ بر ضرورت تسریع فرآیند عملیات عمرانی این پروژه‌ها تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین قشم افزود: طرح مسکن جوانان جزیره قشم، در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن همسو با قانون مصوب مجلس و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، طی ماه‌های گذشته آغازشده و امیدواریم در آینده نزدیک به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این طرح در روستاهای مختلف جزیره باهدف رفع نیاز جزیره‌نشینان به مسکن به‌عنوان یکی از اقدامات اصلی و اساسی در دستور کار قرارگرفته و پس از پایان مرحله اول آن برای ثبت‌نام از بازماندگان متقاضی مسکن برنامه‌ریزی خواهد شد.

فتح الهی همچنین ابراز امیدواری کرد: با همکاری خوب‌ صورت گرفته میان سازمان منطقه آزاد قشم، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شبکه بانکی فرآیند دریافت تسهیلات متقاضیان به‌زودی انجام‌شده و عملیات عمرانی طرح مسکن جوانان با سرعت بیشتری اجرا شود.

گفتنی است؛ تاکنون ۲۲,۵ هکتار زمین در ۴ مرحله به‌عنوان خدمتی ماندگار از دولت مردمی و منطقه آزاد قشم به طرح مسکن جوانان اختصاص‌یافته که با اجرای آن بیش از ۱۸۷۰ نفر از جوانان بومی جزیره قشم از نعمت داشتن مسکن بهره‌مند می‌شوند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: