صبح امروز چهارشنبه دوم آذر ماه سال جاری؛

رئیس هیات مدیره بانک و هیات همراه به استان گیلان سفر کردند

رئیس هیات مدیره بانک و هیات همراه به استان گیلان سفر کردند
کدخبر : 570565

سید اصغر جلیلی نیا عضو و رئیس هیات مدیره بانک به هیات همراه، صبح امروز چهارشنبه دوم آذر ماه سال جاری در قالب سه تیم کاری و به منظور دیدار با کارکنان، مسئولین استانی و محلی، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از شعب، باجه های بانکی روستایی و طرح های تسهیلاتی، وارد استان گیلان شد.

در این سفر یک روزه، جلیلی نیا به همراه حسین محمدی معاون مالی و سرمایه گذاری و صادق قدیری مدیر شعب استان گیلان، وضعیت عملکرد شعب مرکزی رشت و گلسار را بررسی کرده و از باجه‌های بانکی روستایی دوآب مردخ، ملاسرا و طرح‌ بوم‌گردی گیلمار بازدید  می‌کنند.

همچنین نادر علیپور رئیس اداره کل سازمان و بهبود روشها و اسماعیل عسگری رئیس اداره کل توسعه بانکداری الکترونیک در قالب تیم دوم، از شعب شهرستان‌های آستانه اشرفیه، سیاهکل، لاهیجان و باجه‌های بانکی روستایی ماشک تهرانچی، سوستان و طرح‌ تسهیلاتی دهکده پروتئینی دکتر خاکی در شرق استان گیلان بازدید می‌کنند.

 در این سفر داوود قزلباش رئیس اداره کل امور شعب، عباس پیرایی رئیس اداره کل بازرسی،رسیدگی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد و آناهیتا امیرحسینی رئیس اداره کل سرمایه انسانی و رفاه در گروه سوم از شعب شهرستان‌های تالش و رضوانشهر، باجه خدمات بانکی خطبه سرای تالش و پروژه شرکت صنایع چوب سبزدشت دامان در غرب استان گیلان دیدار می‌کنند.

  بر اساس این گزارش، پس از این بازدیدها، جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان به ریاست رئیس هیات مدیره بانک و با حضور هیات همراه، روسای شعب و کارشناسان دوایر ستادی، برگزار می شود.

شایان ذکر است: جلیلی نیا به همراه محمدی و مدیریت شعب استان گیلان صبح امروز از شعبه مرکزی رشت بازدید و در گفتگو با رییس و کارکنان شعبه، روند ارائه خدمات و وضعیت عملکردی شعبه را مورد بررسی قرار دادند.  

در ادامه رییس هیات مدیره و هیات همراه از ساختمان مرکزی استان بازدید و با مسئولان و کارکنان به گفتگو پرداختند.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: