رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان با ارائه گسترده خدمات غیرحضوری

تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان با ارائه گسترده خدمات غیرحضوری
کدخبر : 570910

رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در این شعبه توجه ویژه‌ای به گسترش خدمات بانکداری الکترونیک شده است؛ به‌نحوی که از ابتدای امسال تا کنون ۱۰۲۱ مورد اینترنت‌بانک و ۲۸۸۳ مورد همراه‌بانک فعال شده است.

«محمد بنایی» با بیان اینکه منابع شعبه تهرانسر در سال جاری رشد ۶۰ درصدی داشته، گفت: میزان رشد منابع این شعبه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: در شعبه تهرانسر از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۷۰۰۰ فقره وام به متقاضیان پرداخت شده و از این تعداد مبلغ ۲۲ میلیارد ریال وام به نهادهای حمایتی مانند افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: در این شعبه از آغاز سال تا کنون ۱۱۱ فقره وام ازدواج به ارزش ۱۴۲ میلیارد ریال و ۱۱۸ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۴۲ میلیارد ریال نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

بنایی با بیان اینکه از طریق طرح کالاکارت در این شعبه ۱۹۰۰ فقره وام به متقاضیان پرداخت شده، تأکید کرد: ارزش این وام‌ها بالغ بر ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به موضوع توسعه خدمات بانکداری الکترونیک توجه ویژه‌ای دارد، در این شعبه نیز تلاش می‌کنیم که این خدمات رشد یابد. در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۲۱ مورد اینترنت‌بانک و ۲۸۸۳ مورد همراه‌بانک در شعبه تهرانسر فعال شده که این امر نشانگر تلاش شعبه برای گسترش ابزار الکترونیک مشتریان است.

رئیس شعبه تهرانسر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: عدم وجود نیروی انسانی کافی در شعب و همین طور عدم جایگزین‌پروری مناسب و مستمر برای پرسنل، می‌تواند در طول سال‌های آینده تبدیل به معضلی برای بانک شود.

بنایی با اشاره به تدوین برنامه علمیاتی بانک گفت: این برنامه بهترین و جامع‌ترین راهنمای مدیران شعب به‌شمار می‌رود؛ بنابراین لازم است که در همه امور شعب این برنامه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: