در گزارش فعالیت منتهی به آبان ماه سال جاری/

درآمد سالانه بیمه تعاون افزایش پیدا کرد

درآمد سالانه بیمه تعاون افزایش پیدا کرد
کدخبر : 570925

شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۱۰۵ میلیارد تومان بود و همچنین "وتعاون" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی ۸۳۰ میلیارد تومانی دست یافت.

این شرکت در گزارش فعالیت منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۱۰۵ میلیارد تومان بود و همچنین "وتعاون" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی ۸۳۰ میلیارد تومانی دست یافت.

بیمه تعاون

میزان خسارتی که شرکت بیمه تعاون در آبان ماه پرداخت کرد برابر با مبلغ ۷۴ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال تا پایان هشتمین ماه از سال مالی نیز میزان پرداختی خود را ۴۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد، لازم به ذکر است که "وتعاون" در آبان ماه به تراز مثبت ۴۳ درصدی دست‌یافت.

درآمد ماهانه "وتعاون" تا آبان ماه ۱۴۰۱

بر اساس فعالیت ماهانه "وتعاون" در هفتمین ماه از سال مالی میزان درآمد ۸۹ میلیارد تومانی را از خود بر جای گذاشت اما؛ در این دوره ماهانه وتعاون با رشد ۱۸ درصدی به مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومانی رسید و همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۴۲ درصد روبه‌رو بود، میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای در ۸ ماه گذشته به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را تجربه کرد.

بیمه تعاون

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "وتعاون" از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین میزان درآمدزایی را در پایان شهریورماه از خود بر جای گذاشت، همچنین گفتنی است که درآمدزایی این شرکت بیمه‌ای در ۳ ماه سوم سال مالی روند رو به رشد را به همراه داشت.

بیمه تعاون

بیشترین میزان درآمد "وتعاون" در آبان ماه سال جاری متعلق به «ثالث – اجباری» با مبلغی بالغ‌بر ۴۴ میلیارد تومان بود که در این دوره ۴۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

پس از رشته بیمه «ثالث – اجباری» که عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را به خود اختصاص داد، رشته بیمه «درمان» با مبلغی نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز بیشترین میزان درآمد ثبت‌شده وتعاون مربوط به «ثالث-اجباری» با ۲۷۵ میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که "وتعاون" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۵۰ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره ۸ ماهه به تراز مثبت ۱۰۱ درصدی دست پیدا کرد.

 

بورس نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: