همزمان با هفته بسیج صورت گرفت:

افتتاح منزل مسکونی ساخته شده توسط گروه جهادی بسیج ذوب آهن اصفهان

افتتاح منزل مسکونی ساخته شده توسط گروه جهادی بسیج ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 570939

همزمان با هفته بسیج، در آیینی یک باب منزل مسکونی ساخته شده توسط گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان ذوب آهن اصفهان ۲ آبان ماه در روستای چم یوسفعلی بخش باغبادران شهرستان لنجان افتتاح و تحویل داده شد .

در این مراسم که با حضور سرهنگ حسین خدامیان فرمانده  و حجت الاسلام محسن ابراهیم پور نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه لنجان، سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان برگزار شد، ضمن ارایه گزارش در مورد پروژه های افتتاحی و سایر ساخت و سازهای انجام شده و در حال انجام بر تداوم برنامه های جهادی دیگر در جهت رفع مشکلات خانواده های نیازمند شهرستان لنجان تاکید شد.

در این مراسم سرهنگ حسین خدامیان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه لنجان با عرض تبریک هفته بسیج،  به تشریح فعالیت های این نهاد انقلابی در زمینه های مختلف پرداخت و یادآور شد: بسیجیان کشور ما در حد توان خود، برای حفظ امنیت و رفع فقر و محرومیت در جامعه تلاش کرده و چون برای خدا کار می کنند، هیچ انتظاری از کسی ندارند.

وی گفت: هر جا مردم و بسیجیان وارد صحنه شوند و کارها برای خدا باشد حل مشکلات زود تر به نتیجه می رسد.

سرهنگ خدامیان افزود: اگر همکاری ها و کمک های مختلف مالی و انسانی ذوب آهن نبود پروژه های ساخت و ساز گروه های جهادی با مشکل مواجه می شد.

حجت الاسلام محسن ابراهیم پور نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه لنجان نیز این گونه خدمات را معامله با خدا دانست و گفت: زحمات و خدمات بسیج و ذوب آهن اصفهان  در راستای رفع مشکلات نیازمندان شهرستان مایه افتخار است.  

شایان ذکر است، در شهرستان لنجان ۱۸ گروه جهادی در امر ساخت و ساز خانه؛ مدرسه و غیره فعال بوده که یکی از این گروه ها متعلق به ذوب آهن اصفهان است. این گروه از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۴۲ پروژه ساختمانی را به ثمر رسانده است. روح اله جلالی مسئول  گروه جهاد سازندگی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در این زمینه به خبر نگار ما گفت: طی ۱۲ ماه گذشته ، ساخت ۱۶ باب منزل مسکونی برای محرومان منطقه در دستور کار قرار گرفته است . این پروژه ها با ۲۸ هزار نفر ساعت کار به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام شده است. از این تعداد ۱۰ باب تحویل شده و از ۴ باب آماده تحویل نیز یکی از آن ها در همین مراسم افتتاح و تحویل خانواده مورد نظر شد.۳ واحد بعدی نیز در روزهای آینده تحویل می گردد.

وی یاد آور شد: واحد افتتاح شده در روستای چم یوسفعلی، طی ۶ ماه گذشته ساخته و به بهره برداری رسیده است . این واحد ۲۲۳۸ نفر ساعت کار را  شامل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: