معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در قشم برگزار می شود

اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در قشم برگزار می شود
کدخبر : 571061

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در قشم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نشستی که با حضور روسای هیات های مذهبی جزیره به منظور هماهنگی های لازم برگزار شد،گفت: ما در نزدیک ترین زمان ها به ظهور امام زمان(عج) هستیم و بنا به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی، این انقلاب تا ظهور ادامه دارد.

وی با یادآوری روزهای دفاع مقدس افزود: بسیجی های ما در آن روزها با سلاح با دشمنان مقابله می کردند اما امروز تیرهای رسانه ای و شبیخون فرهنگی ما را هدف گرفته، وظیفه ما اتحاد بیش از پیش با برادران اهل سنت و  کنار زدن مباحث حاشیه ای برای استفاده بهینه از ظرفیت های دینی و مذهبی است که در جامعه ما نهادینه شده است.

آخوندی ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید مدافع امنیت مجتبی امیری دوماری، ادامه داد: این شهید والاقدر، پروده این جزیره و جامعه شهید پرور است، مردمی که فرهنگی غنی از تاریخ گذشته و مفاهیم قرآنی و دینی را در تار و پود زندگی خود آمیخته اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به جشنواره دستاوردهای مردمی"شهریما" و استقبال پرشور مردم از آن اذعان داشت: وظیفه ما مسوولان فراهم ساختن مکانی برای ارائه توانمندی های جامعه محلی به ویژه بانوانی است که با همتی والا و هنر دست خود، نان آور خانه و خانواده هستند.

وی در پایان از آحاد مردم جزیره دعوت کرد تا با حضور در اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در روز شنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱، به مزدوران داخلی و خارجی ثابت کنند که آرمان های انقلاب، اساسی بنیادین دارد که با دل و روح جامعه ایرانی در هم تنیده شده است.

گفتنی است، جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) به ریاست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، با حضور حجت الاسلام احمد غلامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، حسین دیرباز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم و جمعی از روحانیون، معتمدان و روسای هیات های مذهبی جزیره برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: