دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بازدید از پروژه ها و طرح های جزیره قشم مطرح کرد؛

برنامه های ویژه ای برای شکوفایی اقتصاد دریامحور تهیه شده است

برنامه های ویژه ای برای شکوفایی اقتصاد دریامحور تهیه شده است
کدخبر : 571266

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: برنامه ریزی خوبی برای فعالسازی ظرفیت بانکرینگ انجام شده و امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی این حوزه از اقتصاد دریا در منطقه آزاد قشم باشیم.

حجت الله عبدالملکی در بازدید از پروژه های مختلف قشم، اظهار داشت: صنعت بانکرینگ یکی از صنایع سودآور در حوزه صنایع دریایی و دریامحور است که می تواند درآمدزایی و ارزش افزوده زیادی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت مناطق آزاد کشور، توجه ویژه به حوزه صنایع دریامحور صورت گرفته و برنامه های خوبی برای رونق این حوزه پیش بینی شده است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اضافه کرد: سرمایه گذاری خوبی در حوزه بانکرینگ در منطقه آزاد قشم صورت گرفته و زیرساخت های لازم برای فعالیت از جمله ایجاد و سوخت گیری مخازن، ایجاد خط لوله انتقال و حوضچه آرام این مجموعه آماده شده است.

عبدالملکی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک تمام سهامداران شرکتی که قرار است در حوزه بانکرینگ فعالیت کند، در آینده نزدیک شاهد آغاز فرآیند سوخت رسانی به کشتی ها توسط این مجموعه باشیم به نحوی که امکان استفاده از عواید اجرای این طرح برای اقتصاد کشور و منطقه آزاد قشم فراهم شود.

براساس این گزارش حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به همراه افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین مقصد از بازدیدهای خود با حضور در روستای باسعیدو از محل اسکله صیادی، سردخانه شرکت تعاونی مروارید شکیل قشم و همچنین محل اجرای پروژه مسکن جوانان جزیره این روستا بازدید کردند.

بازدید از محل شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم واقع در محدوده روستای سلخ دومین مقصد بازدیدهای دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در جزیره قشم بود. مشاور رییس جمهوری در ادامه از محل پروژه عظیم احداث پل خلیج فارس بازدید کرد و در جریان جزییات اجرای پروژه پل خلیج قرار گرفت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در بخش پایانی برنامه بازدیدهای خود با حضور در شهرک صنعتی طولا از دو مجموعه تولیدی کارخانه دخانیات متحد احسان قشم و شرکت آریا شیک تجارت قشم دیدن کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: