به مناسبت روز دانشجو صورت گرفت؛

حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی در دانشگاه آزاد اسلامی

حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی در دانشگاه آزاد اسلامی
کدخبر : 571464

به مناسبت شانزدهم آذر روز دانشجو نشست تخصصی پژوهشهای راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد منطقه آزاد انزلی با حضور سید حجت مهدوی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان برگزار شد.

بنا بر این گزارش در این نشست تخصصی دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ضرورت انجام فعالیت های پژوهش محور در مراکز علمی گفت: حاصل فعالیت های پژوهش محور تولیدات با کیفیت و متناسب با نیاز کشور خواهد بود و فعالان حوزه علم و پژوهش با دقت نظر آثاری منحصربه‌فرد و ماندگار ارائه می دهند.

وی در ادامه به لزوم ارتقای شاخص های کیفی آموزش در مراکز آموزشی مستقر در منطقه آزاد انزلی اشاره و تاکید کرد: با بهره گیری از اساتید مجرب و تدوین برنامه های راهبردی می‌توان سطح دانش دانشجویان و هنرجویان مراکز فنی حرفه ای را ارتقا داد و به واسطه انجام فعالیت های پژوهش محور متناسب با نیاز منطقه استان و کشور گام برداشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی  توسعه روابط مراکز آموزشی مستقر در منطقه با دانشگاههای حوزه خزر را یکی از راهبردهای سازمان دانست و خاطرنشان کرد : وجود دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار مناسبی است تا به جهت داد و ستد علمی ،تجاری و صنعتی پیوند مناسبی بین دو مجموعه صورت گیرد.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: