در دیدار مدیران عامل دو بنگاه بزرگ اقتصادی کشور مطرح شد؛

افزایش همکاری‌ها میان شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت

افزایش همکاری‌ها میان شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت
کدخبر : 571510

در دیدار مدیران عامل فولاد مبارکه و بانک تجارت بر افزایش همکاری‌ها میان این دو بنگاه بزرگ اقتصادی کشور تأکید شد.

هادی اخلاقی فیض‌آثار، مدیرعامل بانک تجارت، به همراه جمعی از مدیران این بانک با محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و مهدی کویتی معاون اقتصادی و مالی این شرکت دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار طیب‌نیا ضمن خوشامدگویی به حضار  گفت: فولاد مبارکه یکی از موالید مبارک انقلاب اسلامی است که در سال‌های گذشته خدمات زیادی به صنعت و اقتصاد کشور ارائه داده و امروز به‌عنوان یکی از  بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور شناخته می‌شود.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی

وی گفت: علی‌رغم همه مشکلات تولید، نظیر محدودیت‌های انرژی و منابع، تولید با قوت در حال انجام است. به‌نحوی‌که فولاد مبارکه در سال گذشته علاوه بر ثبت رکوردهای تولید، برای رفع نیاز بازار، محصولات جدیدی را طراحی و به بازار عرضه کرده است که یکی از این محصولات، فولاد زنگ‌نزن است که برای اولین بار در کشور به دست توانمند جوانان و متخصصان فولاد مبارکه طراحی و تولید شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: یکی از خبرهای امیدآفرین دیگر پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی است که این روزها به‌سرعت در حال پیشرفت است و امیدواریم این نیروگاه تا قبل از فرارسیدن فصل گرما در سال آینده وارد مدار شود.

لوکوموتیوهای فولاد مبارکه؛ رونق‌بخش حمل‌ونقل ریلی کشور

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه علاوه بر سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌هایی نظیر نیروگاه برق، برای افزایش توان حمل‌ونقل ریلی در کشور، قرارداد ساخت ۵۰ دستگاه لوکوموتیو را در سال گذشته منعقد کرد و در مدتی کوتاه، تعداد قابل‌توجهی از این لوکوموتیوها در چرخه حمل‌ونقل ریلی کشور قرار گرفت.

طیب‌نیا تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های انرژی در زمستان، فولاد مبارکه در تلاش است تا با سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از دو میدان گازی در کشور، نه‌تنها مشکل خود، بلکه محدودیت‌های ناشی از کمبود گاز در فصول سرد سال را برای تمام تولیدکنندگان فولاد در کشور به‌طور کامل رفع کند.

احداث بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی کشور با سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه

وی تأکید کرد: در موضوع تولید برق نیز فولاد مبارکه احداث بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی را  در دستور کار قرار داده که به‌زودی مراحل احداث آن آغاز می‌شود و طبق برنامه، فاز اول آن کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد: علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود، توسعه‌هایی در زمینه نورد گرم، نورد سرد و برخی از نواحی تولید در شرکت‌های گروه فولاد مبارکه نیز در حال انجام است که امیدواریم مجموع این اقدامات، اتفاقات خوبی را در صنعت و اقتصاد کشور رقم بزند.

سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه برکات زیادی برای منطقه دارد

وی بیان کرد: هم‌اکنون در این پروژه‌های توسعه که با سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه انجام‌شده بیش از ۳ هزار نفر مشغول به کارشده‌اند که این موضوع مایه مباهات است. علاوه بر این، قصد داریم با آزمون استخدامی امسال، ۱۱۰۳ نفر را به سرمایه‌های انسانی این شرکت اضافه کنیم تا امیدآفرینی در جامعه را بیش‌ازپیش رقم بزنیم.

طیب‌نیا توضیح داد: با اجرای پروژه انتقال آب از دریای عمان به کویر مرکزی ایران نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است؛ چراکه عملیات احداث این پروژه نیز مانند پروژه‌های دیگر به‌طورجدی در حال انجام است و برکات زیادی را برای استان و منطقه خواهد داشت.

بانک تجارت؛ آماده افزایش همکاری‌ها با فولاد مبارکه

هادی اخلاقی فیض‌آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از همکاری‌های صورت‌گرفته میان فولاد مبارکه و بانک تجارت، برافزایش همکاری‌میان  این دو بنگاه مهم اقتصادی کشور تأکید کرد.

وی افزود: بانک تجارت یکی از بانک‌های پیشتاز کشور به شمار می‌آید و آماده همکاری‌های بیشتر با بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد در کشور است.

 

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: