بانک ملی ایران/

صدور بیش از ۴۷ میلیون حواله پایا و ساتنا طی یک سال اخیر در بانک ملی ایران

صدور بیش از 47 میلیون حواله پایا و ساتنا طی یک سال اخیر در بانک ملی ایران
کدخبر : 571593

بانک ملی ایران به درخواست و دستور مشتریان طی یک سال اخیر تعداد 47 میلیون و 522 هزار و 775 حواله پایا و ساتنا صادر کرده است.

خدمات انتقال وجه بین ‌بانکی در بانک ملی ایران تحت سامانه های پایا و ساتنا با مبالغ خُرد و کلان برای مشتریان امکان‌پذیر است.بانک ملی ایران طی یک سال اخیر تعداد ۳۷ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۸۰۳ حواله پایا و همچنین تعداد ۱۰ میلیون و یک هزار و ۹۷۲ حواله ساتنا به درخواست مشتریان برای انتقال به حساب های دیگر نزد سایر بانک ها در شبکه بانکی صادر کرده است.

به عبارت دیگر  بانک ملی ایران روزانه به طور میانگین تعداد ۱۰۲ هزار و ۷۹۶ حواله از طریق سامانه پایا و تعداد ۲۷ هزار و ۴۰۲ حواله از طریق سامانه ساتنا به درخواست مشتریان به حساب های دیگر نزد سایر بانک ها انتقال وجه انجام داده است.

درضمن تعداد حواله های وارده پایا و ساتنا در بانک ملی ایران در بازه زمانی یاد شده نسبت به دوره مشابه قبل ( آبان ماه ۱۳۹۹ الی آبان ماه ۱۴۰۰)، به ترتیب ۱۹.۲۰ و ۸.۲۰  درصد رشد داشته است.گفتنی است، از اواخر دی ماه سال گذشته بر اساس مجوز اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی سقف دستور پرداخت پایا به مبلغ یک میلیارد ریال افزایش یافت.

لازم به ذکر است، متقاضیان این خدمت می توانند با افتتاح یکی از انواع حساب های جاری، پس‌انداز و مدت‌دار بانک ملی ایران نسبت به انتقال وجه به حساب خود یا سایر افراد در سایر بانک‌ها در همان روز از طریق درگاه های حضوری و غیر حضوری اقدام کنند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: