بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت پانزدهمین سالروز تأسیس بانک

پیام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت پانزدهمین سالروز تأسیس بانک
کدخبر : 571638

«امروزه بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه اعتماد مشتریان عزیز و تلاش همه همکاران خدوم این بانک از یک نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شده است.»

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر سید سعید شمسی نژاد، مدیرعامل به همراه اعضای هیات مدیره این بانک به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ آذر مصادف با پانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران پیامی صادر کردند. متن پیام به این شرح است:

«سهام داران، مشتریان، مدیران و کارکنان محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران»

۲۲ آذرماه هر سال در تاریخ نظام بانکی ایران، سالروز تاسیس نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است که با هدف خدمت در عرصه های اقتصای، اجتماعی و معنوی تاسیس شد.

در مدت ۱۵ سال گذشته، این بانک با تاکید بر الگوی بانکداری اسلامی، با پرداخت وام های قرض الحسنه در حوزه های مختلف گام مهمی را در جهت توانمندسازی و تقویت توان اقتصادی کشور، فقر زدایی و رفع محرومیت های اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی، افزایش قدرت خرید آحاد جامعه برداشته است.

ورود به جمع ۱۰۰۰ بانک برتر جهان بر اساس گزارش نشریه تخصصی بنکر در سال ۲۰۲۲، رسیدن تعداد مشتریان به بیش از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، داشتن کمترین نسبت مطالبات در سطح شبکه بانکی، افزایش سرمایه بانک به ۵۰ هزار میلیارد ریال،راه اندازی پرتال جامع خدمات الکترونیک تنها بخش کوچکی از دستاوردهای این بانک در مدت یک سال گذشته است.

امروزه بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه اعتماد مشتریان عزیز و تلاش همه همکاران خدوم این بانک از یک نهال نوپا به درختی تنومند تبدیل شده است. ضمن عرض تبریک فرارسیدن پانزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران امیدواریم روز به روز شاهد توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و اعتلای روز افزون این بانک در مسیر خدمت گزاری بیشتر باشیم تا هرچه بیشتر هموطنان عزیز از ثمره درخت پربرکت قرض الحسنه بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: