صندوق تامین خسارتهای بدنی

خدمتی نو از صندوق تامین خسارتهای بدنی ؛ پرونده تسهیلات ذینفعان برخط شد

خدمتی نو از صندوق تامین خسارتهای بدنی ؛ پرونده تسهیلات ذینفعان برخط شد
کدخبر : 571692

به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، امکان دسترسی و پرداخت برخط اقساط و تعهدات مقصران حوادث رانندگی که از تسهیلات صندوق تامین خسارت های بدنی بهره مند شده اند، فراهم شد.

به گزارش شمانیوز : در خدمت جدید ارائه شده از سوی صندوق تامین خسارت های بدنی، افرادی که از تسهیلات صندوق استفاده کرده اند می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی خود، علاوه بر اطلاع از آخرین سوابق پرداخت اقساط  به صورت برخط، از طریق درگاه اینترنتی برای پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام کنند.

گفتنی است تا پیش از ارائه این خدمت، ذینفعان تسهیلات صندوق برای اطلاع از وضعیت مانده تعهدات خود باید به شعب صندوق در مراکز استانها مراجعه و صرفا از طریق شعب یا دستگاه خودپرداز بانک صادرات برای پرداخت اقساط اقدام می کردند که این امر مشکلاتی را برای آنها ایجاد می کرد.

در شیوه جدید، علاوه بر حذف تردد و رفت و آمدهای غیرضرور، از خطاهای احتمالی کاربران در زمان واریز اقساط از جمله ثبت اطلاعات مخدوش یا نادرست جلوگیری می شود.

همچنین ذینفعان صندوق از همین طریق می توانند برای اطلاع از شرایط درخواست تخفیف و امهال بدهی خود اقدام کنند.

بدین منظور  با مراجعه به نشانی https://eservice.biif.ir/Forms/PayInstallment.aspx و ورود اطلاعات، از این امکان جدید صندوق بهره مند شوند.

تاکنون حدود ۴۰ هزار نفر مقصر  از تسهیلات صندوق تامین خسارت های بدنی بهره مند شده اند که صندوق طبق قانون مکلف به بازیافت خسارات پرداختی از آنها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: