رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه در گفتگو با ایراسین مطرح کرد:

افزایش ایمنی حمل‌و نقل عمومی با تشکیل کارگروه «تحلیل حوادث جاده‌ای کشور»

افزایش ایمنی حمل‌و نقل عمومی با تشکیل کارگروه «تحلیل حوادث جاده‌ای کشور»
کدخبر : 571754

رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه گفت: تشکیل کارگروه «تحلیل حوادث جاده‌ای کشور»، گامی مؤثر فولاد مبارکه برای افزایش ایمنی حمل‌و نقل عمومی استان اصفهان است.

به گزارش شمانیوز: دومین جلسه کارگروه مشترک ترابری فولاد مبارکه و پلیس راه استان در خصوص اقدامات مثبت صورت گرفته در مجموعه ترابری شرکت فولاد مبارکه، آنالیز و تحلیل حوادث جاده‌ای در سطح کشور و تعریف اقدام اصلاحی مناسب جهت پیشگیری از حوادث مشابه، با حضور جمعی از مدیران فولاد مبارکه و فرماندهان پلیس‌راه استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

علی قربانی رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه در حاشیه این نشست در مورد فعالیت‌های این شرکت در بخش ترابری در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: کارگروه مشترک تحلیل حوادث جاده‌ای کشور که ایده آن توسط واحد ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه مطرح شد، گامی مؤثر برای افزایش ایمنی حمل‌ونقل در سطح استان است.

وی افزود: با تحلیل این حوادث در جلساتی که فرماندهان پلیس‌راه استان اصفهان نیز حضور دارند اقدامات اصلاحی برای واحد ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه طراحی شده و پلیس‌راه استان نیز این اقدامات را برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه، به‌کار می‌بندد.

رئیس ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه همواره در صدد افزایش ایمنی ناوگان حمل‌ونقل خود بوده و در این راستا اقدامات زیادی را انجام داده است که به طور مثال در زمینه ترابری سبک، اقدام به نوسازی ۱۰۰ دستگاه از خودروهای ناوگان نموده است.

وی تصریح کرد: ارتقاء مدل ناوگان ترابری سنگین یکی از اقدامات دیگری است که در نتیجه آن حمل‌ونقلی ایمن‌تر را برای کارکنان فولاد مبارکه به ارمغان می‌آورد. از اقدامات مهم دیگر، استقرار دوربین کنترل سرعت در مسیر حرکت سرویس کارکنان شرکت فولاد مبارکه با همکاری افسران با تجربه پلیس‌راه جهت کنترل و رفتار رانندگان و افزایش دقت رانندگی در رانندگان است.

قربانی تأکید کرد: یکی دیگر از اقدامات مؤثر در کنترل رفتار رانندگان در مسیرهای سرویس‌دهی، افزایش تعداد خودروی کنترل ترافیک به همراه کارشناسان فنی و ترافیک در اقصی نقاط مسیر می‌باشد. این کار به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در صورت بروز هرگونه مشکل در مسیر حرکت ناوگان، این همکاران، کمتر از ۲۰ دقیقه در محل مورد نظر حاضر شده و اقدامات ایمنی و کنترلی را انجام دهند.

وی عنوان کرد: تمام تلاش واحد ترابری و حمل‌ونقل فولاد مبارکه، فراهم نمودن بستر سفری ایمن و مطمئن به برای حفظ آرامش کارکنان و نظم خطوط تولید است که جادارد از تلاش‌های همه‌ دست‌اندرکاران این عرصه تشکر نموده و ۲۶آذرماه، روز ملی حمل و نقل و رانندگان را به همه همکاران و فعالان حوزه حمل‌ونقل به‌ویژه سکانداران و رانندگان عزیز مجموعه ترابری شرکت فولاد مبارکه تبریک عرض می‌کنم.

/منبع: ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: