طی هفته گذشته رقم خورد؛

دادوستد ۲ میلیون و ۶۶۷ هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران

دادوستد 2 میلیون و 667 هزار تن انواع محصول در بورس کالای ایران
کدخبر : 572155

در هفته منتهی به 30 آذر ماه 2 میلیون و 667 هزار و 264 تن انواع کالا به ارزش بیش از 221 هزار و 636 میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که به لحاظ حجم با رشد 5.4 درصدی مواجه شد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۵۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۴۴ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال بود.

در این تالار یک میلیون و ۸۰ هزار و ۵۶۵ تن سیمان، ۷۴۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۴۸ هزار و ۹۳ تن فولاد، ۵۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۴۲ هزار و ۵۷۵ تن روی، ۸ هزار و ۲۵۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۴۲ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰ کیلوگرم شمش طلا و ۶ هزار و ۷۲۸ دستگاه خودرو دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۳۱ هزار و ۲۸۲ تن انواع کالا به ارزش ۷۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۲۰۱ هزار و ۸۲۰ تن قیر، ۱۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۱ هزار و ۴۸۰ تن مواد پلیمری، ۳۱ هزار و ۷۳۵ تن مواد شیمیایی، ۱۷ هزار تن لوب کات، ۱۵ هزار و ۶۰۰ تن گوگرد، ۸ هزار و ۳۸۱ تن روغن پایه، ۳ هزار و ۱۰۰ تن فرآورده های نفتی و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸ هزار و ۶۹۱ تن کالا به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال بود.

 

روابط عمومی بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: