ایساکو/

چهاردهمین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو آغاز شد

چهاردهمین آزمون سراسری حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو آغاز شد
کدخبر : 572167

گسترده‌ترین آزمون مهارتی سراسری صنعت خودرو کشور در حوزه خدمات پس از فروش، بین پرسنل تمام نمایندگی‌های ایران‌خودرو آغاز شد.

این آزمون که به‌صورت آنلاین به منظور مهارت‌سنجی کارکنان نمایندگی‌ها برای چهاردهیمن سال متوالی برگزار می‌شود، از ۲۷ آذر ماه آغاز شده و تا ۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

معاون مهندسی و کیفیت ایساکو در این‌باره گفت: امسال در این آزمون که گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین آزمون مهارتی در صنعت خودرو کشور است، ۶۸۰۰ نفر از کارکنان ۶۵۵ نمایندگی‌ ایران‌خودرو در سه سطح مدیریتی، کارشناسی و تعمیراتی حضور یافته‌اند.

محمدحسین محمد تقی‌زاده، هدف از برگزاری این آزمون را، سنجش دانش و مهارت فنی و عمومی پرسنل شاغل در نمایندگی‌های مجاز و ارتقای روزافزون مهارت کارکنان عنوان کرد.

وی همچنین گفت: این آزمون ضمن پایش اثربخشی اقدامات آموزشی ارائه شده‌ی پیشین و انجام برنامه‌ریزی برای آموزش‌های آتی، نقاط قابل بهبود و زمینه ارتقای کارکنان مجموعه را مشخص خواهد کرد و  با رشد توانمندی‌های حرفه‌ای آن‌ها ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش روزافزون رضایت مشتریان در این زمینه را در پی خواهد داشت.

او تشریح کرد: آزمون در پست‌های کاری مختلف شامل مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس فنی و پذیرش، مسئول امور مشتریان و مسئول انبار؛ مکانیک، برقکار، جلوبندی‌کار و گازسوزکار برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده ادامه داد: سوالات آزمون با شبیه‌سازی فرآیند عیب‌یابی و تعمیرات به صورت چندگزینه‌‌ای طراحی شده و منابع آن «جزوات آموزشی» و «مستندات فنی و تعمیراتی» است. این سوالات با دقت بسیار بالا و حساسیت ویژه‌ در کارگروه‌های تخصصی طرح شده تا  دانش و اطلاعات فنی شرکت‌کنندگان را به صورت کامل ارزیابی کند.

وی در پایان یادآور شد: از آن‌جا که نتایج به دست آمده از این آزمون به صورت مستقیم در امتیاز «خبرگی» پرسنل و کارشناسان فنی تاثیر دارد و باعث ارتقای جایگاه شغلی آن‌ها می‌شود، از بٌعد انگیزشی نیز برای مجموعه از اهمیت بالایی برخودار است.

گفتنی است، مدیریت آموزش فنی شرکت ایساکو در راستای تحقق اهداف آموزشی خود علاوه بر برنامه‌های منسجم و جاری شرکت، در سال جاری ۷۵ فیلم نیز با محتوای آموزش فنی و برای کارشناسان این حوزه، تولید و به منظور تسهیل دسترسی کارکنان، از طریق پیامک در سطح شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو منتشر کرده است.

 

روابط عمومی شرکت ایساکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: