کیش/

برگزاری مراسم باشکوه نخستین کنگره ملی شهدای غواص در کیش

برگزاری مراسم باشکوه نخستین کنگره ملی شهدای غواص در کیش
کدخبر : 572224

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم نخستین کنگره ملی شهدای غواص، حضور با شکوه عموم مردم در این رویداد فرهنگی را نشان از سطح فرهنگ و شعور انقلابی ساکنان کیش دانست.

مهدی کشاورز در حاشیه برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای غواص، گفت: شهدا همیشه چراغ راه هستند و خواهند بود و با کمک همین شهدا به نقطه ای خواهیم رسید که پرچم انقلاب را به صاحب اصلی، "صاحب الزمان" تحویل بدهیم.

کشاورز در رابطه با این که شهدای غواص را همیشه به عنوان مظلوم ترین شهدا نام می برند، اظهار داشت: مظلومیت از بابت ظلمی که به آنها شده است ولی اقتداری که شهدا دارند راه را به عموم مردم نشان می دهند و با ادامه دادن راه شهدا می توانیم آینده خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.

وی با اشاره به حضور باشکوه عموم مردم کیش در مراسم کنگره ملی نخستین شهدای غواص، گفت: حضور خیل عظیمی از دانش آموزان و دانشجویان به همراه خانواده های خود در این مراسم نشان از سطح فرهنگ و شعور انقلابی مردم این منطقه است.  

لازم به ذکر است این رویداد فرهنگی از امروز شنبه سوم دی، همزمان با آغاز سالگرد عملیات کربلای ۴ در اسکله تفریحی کیش آغاز شده و تا یکشنبه چهارم دی میزبان ساکنان کیش و گردشگران از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: