رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در شرکت هواپیمایی آسمان:

تاسی از شهدا رمز پیروزی و موفقیت است

تاسی از شهدا رمز پیروزی و موفقیت است
کدخبر : 572285

مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س) و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام ظهر امروز 4 دی ماه در شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کاپیتان محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خلبان شیرودی مدیر عامل شرکت، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، مدیران، کارکنان و بسیجیان شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد،

پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پیکر مطهر شهید گمنام بر روی دستان عزاداران تشییع شد.

در این مراسم کاپیتان محمدی بخش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع امنیت، تاسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت در کارها دانسته و تصریح کرد:  باید بدانیم هر چه قدر از دوران دفاع مقدس و روحیه جهادی رزمندگان الگو گرفته شود به همان میزان موفقیت ها بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی تلاش متخصصان صنعت هوایی در دوران تحریم را نمونه ای از فعالیت جهادی دانسته و با اشاره به عملیات پرواز های اربعین حسینی و موفقیت شرکت هواپیمایی آسمان در انجام این پروازها، از همه کسانی که با تمام توان و تخصص موجب شدند این عملیات به نحو احسن برگزار شود، تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مراسم نیز مداحان اهل بیت(ع) در کنار پیکر مطهر شهید گمنام به ذکر مصیبت و عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا(س) پرداختند.

 

روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: