در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است

ایران‌خودرو رشد ۴۵ درصدی صدور فاکتور را تجربه کرد

ایران‌خودرو رشد ۴۵ درصدی صدور فاکتور را تجربه کرد
کدخبر : 572327

صدور فاکتور خودرو از جمله شاخص‌های مهم عملکردی خودروسازان در حوزه فروش محصولات است که بر این اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور فاکتور بیش از ۴۵۲ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری، موفق به افزایش ۴۵ درصدی این شاخص در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

روند افزایشی در شاخص‌های مختلف عملکردی گروه صنعتی ایران خودرو در حوزه‌های مختلف تولید، صدور فاکتور و تحویل خودرو به مشتریان همچنان ادامه دارد.

بررسی عملکرد ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه صدور فاکتور نیز حکایت از عبور از رکوردهای قابل توجهی دارد، به گونه‌ای که صدور فاکتور محصولات ایران خودرو در دو بخش سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین با رشد ۴۵ درصدی را همراه بوده است.

بیش‌ترین افزایش در این بخش مربوط به آذرماه بوده که صدور فاکتور با رشد ۶۹ درصدی نسبت به آذرماه سال گذشته به عدد ۶۷ هزار و ۵۶ دستگاه خودرو رسیده است.

این در حالی است که گروه صنعتی ایران خودرو در پنج‌شنبه گذشته یکم دی‌ماه و هم‌زمان با سپری شدن شب یلدا، از عبور از رکورد تولید سال گذشته در ۹ ماهه امسال با تولید بیش از ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو خبر داده است. این خودروساز در بازه زمانی یادشده توانسته رشد ۴۶ درصدی را در تولید خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

پیش‌بینی می‌شود، با برنامه تولید ۲۰۰ هزار دستگاهی تا پایان سال، وضعیت عرضه خودرو به بازار نیز بهبود یافته و از التهابات آن در پایان سال بکاهد.

 

ایکوپرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: