عملکرد مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (‌SRM‌)؛ ‌

۴۰۰ هزار تماس در ۹ ماه ؛ رکورد شگفت انگیز بیمه ایران در پاسخگویی به مردم

کدخبر : 572363

از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع حدود 400 هزار تماس تلفنی توسط همکاران مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (‌SRM‌) ‌ پاسخ داده شده که بیشترین آنها با بیش از 200 هزار تماس ورودی مربوط به حوزه اتومبیل بوده است.

علی مطیعی مدیر تازه منصوب شده مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (‌SRM‌)، در گفت و گویی با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ۱۴۰۱ این مرکز گفت: عملکرد شگفت انگیز بیمه ایران در‌ پاسخگویی به مردم، ذینفعان و نمایندگان شرکت به گونه ای بوده است که در صنعت بیمه کشور رکوردی قابل تحسین به شمار می رود.

وی مجموع تعداد تماس های ورودی مرکز در ۹ ماهه امسال را ۳۹۳ هزار و ۳۹۲ مورد، شامل: رشته اتومبیل (با ۲۰۰ هزار و ۹۲۳ تماس)، رشته درمان و زندگی (با ۶۳ هزار و ۶۶۷ تماس)، سایر رشته ها و خطوط عمومی (با ۴۷ هزار و ۲۲۷ تماس)، شیفت شب (با ۷۱ هزار و ۲۵۷ تماس) و اطلاع رسانی گویا (با ۱۰ هزار و ۳۱۸ تماس)، اعلام کرد.

مطیعی با اشاره به فعالیت شبانه روزی و بیست و چهارساعته این مرکز جامع پاسخگویی که با شماره تماس ۰۹۶۶۸ در خدمت هموطنان است، اضافه کرد: تعداد کارشناسان همکار در مرکز ۶۲ تن و کارکنان نوبت شب ۱۱ تن است.

مدیر مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان بیمه ایران (‌SRM‌)، در ادامه، با استقبال از طرح حضور مدیران ارشد، روسای ادارات و تیم کارشناسی امور اداری، فنی و مالی شرکت در مرکز (‌SRM‌)  و ارتباط مستقیم و پاسخگویی بی واسطه ایشان به مخاطبان که در دستور اجراست و نخستین برنامه در چارچوب این طرح، با حضور مدیران ارشد امور نمایندگی های بیمه ایران برگزار شد، به تشریح عملکرد آمار ماهانه این مرکز پرداخت و افزود: بالاترین میزان تماس های ورودی با ۴۸ هزار و ۱۷۹ تماس مربوط به شهریور امسال و کمترین میزان تماس با ۳۷ هزار و ۲۷۷ مورد مربوط به فروردین ۱۴۰۱ بوده است.

وی در باره آمار آذر ماه ۱۴۰۱ مرکز گفت: در ماه گذشته، در مجموع ۴۳ هزار و ۶۱۱ تماس ورودی داشتیم که تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۷ مورد دررشته اتومبیل، تعداد ۷۹۹۹ تماس در رشته درمان و زندگی، تعداد ۵۱۲۱ تماس در سایر رشته ها، تعداد ۸۰۳۱ تماس در شیفت کاری شب و ۹۰۳ تماس با بخش اطلاع رسانی گویا بود.    

 

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: