بیمه میهن/

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بیمه میهن

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بیمه میهن
کدخبر : 572369

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و تکریم مقام و الگوی برتر زنان دو عالم؛ با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان بیمه میهن ظهر امروز در نمازخانه شرکت برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین علی محبی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، عبادات فردی و اجتماعی در اسلام را تشریح نمود و با اشاره به مقام و ابعاد شخصیتی بانوی دو عالم، بخشی از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری حضرت صدیقه کبری(س) را بیان کرد و بر ضرورت الگوبرداری جامعه به ویژه بانوان از سجایای اخلاقی و صفات شایسته ایشان تاکید نمود.

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن نیز با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تأکید بر اهمیت حفظ حجاب و عفاف، کلید موفقیت و توفیق در مسائل زندگی و کاری را تقرب به خدا و توسل به چهارده معصوم علیه السلام بویژه این بانوی بزرگوار اسلام که الگوی ائمه و مورد محبت خداوند هستند، دانست و آثار و برکات توسل در گره گشایی امور را برای حاضران تشریح کرد.

در ادامه این مراسم، یکی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام در رسای بانوی دو عالم به ذکر مصیبت و مداحی و نوحه سرایی پرداخت.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: