معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی:

سه شنبه های نوآوری، راهی بسوی ایجاد "فن بازار" صنعت بیمه

سه شنبه های نوآوری، راهی بسوی ایجاد "فن بازار" صنعت بیمه
کدخبر : 572389

 دومین پویش فناورانه سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه با معرفی طرح اپلیکیشن بنو، سامانه بنوشاپ،پلتفرم خرده فروشی و سامانه هوش تجاری، سکوی بیمه گری باز و پلتفرم بیمه گری دیجیتال از سوی بیمه تجارت نو و بیمه پاوان (وجوه الکترونیک) از سوی شرکت پوشش امن وجوه الکترونیک ایرانیان و سامانه Bimrate(سامانه ارزیابی ریسک و تعیین حق بیمه انواع بیمه نامه ها) از سوی شرکت فناوری سنجش کیان برگزار شد.

دکتر علی بنیادی نائینی در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از شتاب گیری صنعت بیمه در بهره گیری از طرح ها و ابزارهای فناورانه گفت: یکی از ماموریت های اصلی تشکیل فن بازار بیمه، ایجاد پل ارتباطی میان فناوران و صنعتگران است.

وی افزود: خوشبختانه صنعت بیمه، ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتال را به خوبی درک کرده و با استفاده از تجربه و دانش فناوران توانسته طرح های نوین بر پایه فناوری دیجیتال را به بازار بیمه کشور عرضه کند.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در ادامه، حمایت های مهندس بهزادپور را عامل اصلی تسریع این هم افزایی دانست و گفت: صنعت بیمه فضای بسیار مناسبی برای ورود طرح های نوآورانه و فناورانه دارد که می‌توان با اجرایی کردن آنها گامی بزرگ در افزایش رضایت ذینفعان صنعت بیمه برداشت و بیمه مرکزی به عنوان تسهیل گر این تعامل ایفای نقش خواهد کرد

عضو هیات عامل بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد، شرکت های بیمه با همکاری شرکت های دانش بنیان در قالب تفاهم نامه های همکاری، در مسیر تسریع و کوتاه نمودن فرآیندهای صدور و پرداخت خسارت اقدام کنند.

در پایان دکتر بنیادی از برگزاری یک جشنواره ملی در قالب معرفی طرح های نوین بیمه ای با رویکرد فناورانه خبر داد و گفت: در صدد هستیم با برگزاری این جشنواره، توجه صنعتگران و صاحبان حرف و مشاغل را به رشته ها و بیمه نامه های جدید صنعت بیمه جلب کنیم و نیازهای بیمه ای آنها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: