سرپرست مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد چابهار:

سامانه سدرا در چابهار فعال شد

سامانه سدرا در چابهار فعال شد
کدخبر : 572532

سرپرست مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد چابهار از فعال‌سازی خدمات سامانه سدرا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور برای نخستین بار در این منطقه خبر داد.

محمدسعید موسایی باغستانی با اشاره به لزوم فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با مجوزهای قانونی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری (بند ب) برای ادامه فعالیت نیازمند اخذ مجوز از سامانه سدرا وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کشور هستند.

وی ادامه داد: دسترسی به این سامانه برای نخستین بار در منطقه آزاد چابهار فعال شده و هدف آن تسهیل در امور دفاتر خدمات سیاحتی و جهانگردی است.

به گفته موسایی، این خدمات شامل؛ صدور و تمدید مجوز، اصلاح و تغییر مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری (بند ب)، صدور معرفی‌نامه برای دفتر خدمات مسافرتی گردشگری به سایر دستگاه‌ها و نظارت بر عملکرد این دفاتر است.

سرپرست مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد چابهار از رایگان بودن این خدمات خبر داد و افزود: متقاضیان دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری (بند ب) می‌توانند با مراجعه به سامانه ta.mcth.ir برای ارائه درخواست صدور مجوز به‌صورت آنلاین و اینترنتی ثبت ‌نام کرده و از طریق پیامک و ایمیل منتظر ادامه روند ثبت ‌نام خود باشند.

لازم به ذکر است، فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، بدون شرکت در فرآیند اخذ مجوز و ثبت‌نام در سامانه سدرا وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کشور غیرقانونی بوده و از ادامه فعالیت این مراکز جلوگیری می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین ‌الملل منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: