با حضور مدیرعامل بیمه ایران؛

آیین معارفه عضو جدید هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد

کدخبر : 572573

آیین معارفه علیرضا مقدسی عضو جدید هیات مدیره بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و همه اعضای هیات مدیره در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد

در این آیین حسن شریفی طی سخنانی ضمن خیر مقدم به عضو جدید هیات مدیره اظهار داشت : در مدت یک سال اخیر  با پیگیری ، کمک ، همدلی و انسجام هیات مدیره بسیاری از  موانع فروش بیمه نامه هارفع گردید . امیدوارم با استفاده از تجربیات مدیریتی شما  حال صنعت بیمه را بهتر کنیم ومردم را بیش از گذشته  با  صنعت بیمه آشتی دهیم .

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به روند پرداخت خسارت و مکانیزه نمودن مراحل پرداخت خسارت در بیمه ایران تصریح کرد : در یک سال اخیر بیشتر تمرکز ما در حوزه خدمات پس از فروش بود که گسترش آن نیز به سرعت ادامه پیدا خواهد کرد . با راه اندازی سامانه بیمه ایران من  و پرداخت الکترونیکی خسارت ، شاهد افزایش رضایت مندی  بیمه گذاران و زیان دیدگان بودیم و خوشبختانه نتایج خیلی خوب و موثری نیز بدست آوردیم . با این خدمت جدید بسیاری از بیمه گذاران علی رغم نرخ شکنی هایی که در صنعت بیمه وجود دارد ، همچنان بیمه ایران را انتخاب کردند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است . قطعا با حضور و نگاه مدیریتی جدید شما  می توانیم در بیمه ایران اتفاقات خوبی را رقم بزنیم .

علیرضا مقدسی عضو جدید هیات مدیره  نیز در این جلسه با اظهار خرسندی از استقبال گرم اعضای هیات مدیره و حضور در خانواده بزرگ بیمه ایران و قدر دانی از خدمات دکتر محمدی گفت :  امید است که بتوانم خدمتگزار خوبی برای خانواده بزرگ بیمه ایران و  نیروهای ارزشمند و توانمند آن که سرمایه های اصلی شرکت هستند ، باشم تا شرکت بتواند  به اهداف خود دسترسی پیدا کند.

بنده در جایگاه های دیگری مشغول خدمت بودم که این جایگاه‌ها  ، ارتباط تنگاتنگی با بیمه و تجارت خارجی داشتند . در بخش  تجارت خارجی به جز مسائل بیمه های عمومی با سایر بیمه های تخصصی مرتبط با مباحث حمل و نقل کالاها ، شیوه های حمل و نقل و بیمه های ترانزیت داخلی و خارجی کالاهای صادراتی و وارداتی نیز سر و کار داشتیم . بطور کلی یکی از مهم ترین اسناد و مدارکی که جهت ترخیص کردن کالاها از گمرک به آن نیاز دارید بیمه نامه می باشدکه همه  این موارد باید در اظهارنامه های گمرکی گنجانده شود.

وی در ادامه افزود : بر اساس قوانین ومقررات بین المللی و همچنین آیین نا مه هاو مقررات دولتی  و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی ، تمامی کالاهای  واداتی و صادراتی از گمرک باید علاوه بر بیمه نامه های عمومی ، دارای  بیمه های تخصصی و تضمینی تحت عنوان  قانون کارنه تیر طبق کنوانسیون تیر باشند و در واقع بیمه نامه یکی از اسناد مهم  گمرکی برای ترانزیت بین المللی کالا در کشور است  که این بیمه نامه ها بصورت الکترونیکی صادر می گردد و ایران نیز یکی از کشور های پیشرو در این زمینه است .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همدلی و انسجامی که در هیات مدیره بیمه ایران وجود دارد بتواند با استفاده از تجارب خود ، تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بیمه ایران بکار بندد  .

اعضای هیات مدیره بیمه ایران دراین جلسه ضمن عرض خیر مقدم و استقبال از حضور عضو جدید بیمه ایران ، برای وی آرزوی موفقیت کرده و خواستار استفاده از تجربیات ایشان در زمینه بیمه های ، صادرات ، واردات ، تجارت بین الملل و حوزه گمرک شدند .

 

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: