امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد؛

صدور ۲،۲۹۵ فقره ضمانت‌نامه در آذرماه ۱۴۰۱ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب پست بانک ایران

صدور 2،295 فقره ضمانت‌نامه در آذرماه 1401 در باجه‌های بانکی روستایی منتخب پست بانک ایران
کدخبر : 572651

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور 2،295 فقره ضمانت‌نامه به مبلغ 13،489 میلیارد ریال در 84 باجه بانکی روستایی طرح سفیران، از ابتدای سال تا پایان آذرماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی ضمن اعلام این خبر افزود: تنها در آذر ماه سال ۱۴۰۱تعداد ۳۴۲ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ یک هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال در باجه بانکی روستایی منتخب طرح سفیران، صادر شده است.

به گزارش ، بر اساس این گزارش، در اذرماه سال جاری، ۸۴ باجه فعال در  این طرح با صدور ۳۴۲ فقره ضمانت‌نامه بانکی، توانسته‌اند بیش از ۸۸ میلیارد ریال سپرده نقدی را در بانک جذب کنند.

بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، در آذرماه گذشته، مدیریت شعب استان اصفهان با ۲۷ باجه بانکی فعال و صدور ۱۴۹ فقره ضمانت‌نامه به مبلغی بیش از ۶۰۸ میلیارد ریال، ۴۳.۸۴ درصد از صدور ضمانت‌نامه‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین استانهای ایلام و مازندران با یازده باجه فعال در طرح سفیران، به ترتیب با صدور ۷ و ۳۸ فقره ضمانت‌نامه به مبالغی بیش از ۱۶۴و ۱۰۸میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم این طرح قرار دارند.

این گزارش می‌افزاید: مدیریت شعب استان‌های ایلام، مازندران، یزد و منطقه شرق ۷۶ درصد از کل مبالغ ضمانت‌نامه‌های بازاریابی شده در ماه گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: