سایپا/

حضور تجاری سازان گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی تبریز

حضور تجاری سازان گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی تبریز
کدخبر : 572734

گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز گروه خودرو سازی سایپا توانمندی های خود در حوزه تولید خودروهای تجاری و قطعات خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش شرکت های زامیاد، سایپادیزل، ایران کاوه، خدمات فنی رنا، مگاموتور،‌ سمیتکو،‌سایپا آذربایجان، سایپایدک، پلاسکوکارسایپا، سایپا شیشه،کارگزاری بیمه سایپا و طیف سایپا در مساحتی نزدیک به ۵ هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه خودروهای تجاری سبک پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری مسقف فلزی و یخچال و وانت پادرا پلاس با کاربری آتش‌نشانی از شرکت زامیاد، نسل جدید کامیون کشنده آرتا KX۵۲۰، کامیون باری KR۲۸۵، کامیونت فوتون M۴، اتوبوس برقی و کِشنده KL۴۶۵  از شرکت سایپادیزل و محصولات تجهیز شده وانت پادرا پلاس و تریلر با کاربری کمپرسی از شرکت ایران کاوه است که در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر هموطنان با محصولات جدید این گروه خودروساز، تست درایو دو خودرو شاهین دنده ای و کوییک اتوماتیک در این نمایشگاه برگزار می شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز از ۱۳ الی ۱۶ آذز ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار خواهد شد و گروه خودروسازی سایپا در سالن پروین اعتصامی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان در این نمایشگاه خواهد بود.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: