سه فروشگاه دیگر افتتاح شد /

تعداد شعبات فروشگاه رفاه رو به افزایش

تعداد شعبات فروشگاه رفاه رو به افزایش
کدخبر : 572751

سه فروشگاه رفاه مارکت دیگر در امتداد روند توسعه قدرتمند رفاه در استان‌های فارس، البرز و قزوین افتتاح گشت.

سه افتتاحیه دیگر تنها در نیمه ابتدایی دی ماه سال ۱۴۰۰ با شکوه افتتاح شدند تا شاهد قدرتنمایی این بنگاه اقتصادی در حوزه توسعه باشیم.

رفاه مارکت خدایی به عنوان چهارمین رفاه مارکت استان البرز در شهرستان چهارباغ با بیش ۱۳۰ متر مربع سطح فروش نوین آغاز به خدمت رسانی کرد.

استان قزوین نیز در شهرستان شریفیه از رفاه مارکت نجف زاده رونمایی کرد، استان قزوین با ده رفاه مارکت و به صورت کلی چهل و چار فروشگاه رفاه نقش بسزایی در خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر در این استان داشته است.

همچنین رفاه مارکت رفیعی در منطقه همای استان فارس به عنوان دوازدهمین رفاه مارکت و سی و چهارمین فروشگاه رفاه با بیش از ۱۷۰ متر مربع خدمت رسان مشتریان محترم این منطقه خواهد بود.

آیین افتتاحیه این فروشگاه‌ها با برنامه‌های جذاب و دیدنی همچون: برش کیک و روبان، موسیقی زنده، آتش‌بازی و … میزبان مدیران و پرسنل رفاهی، مسئولان و مقامات دولتی استان و البته سرمایه اصلی خانواده معظم رفاه، مشتریان همیشه وفادار بود.

این فروشگاه‌ها با هدف‌هایی همچون: فروش اینترنتی، ارسال کالا برای مشتریان و ایجاد رفاه برای مردم این مناطق راه‌اندازی شده و با تنوع کالایی گسترده و قیمت‌های پرتخفیف همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ آماده خدمت‌رسانی است.

این روزها واحد فرانچایز رفاه، با تلاش فراوان و برنامه‌ریزی شده، روندی شتابان از توسعه را رقم زده و در سراسر ایران و با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به تمام هموطنان شعبات رفاه مارکت را راه‌اندازی می‌کند.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: