مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

فولاد مبارکه با مدیریت راهبردی مدیرعامل خود طرح‌های توسعه‌ای مهمی را در سطح کشور دنبال می‌کند

فولاد مبارکه با مدیریت راهبردی مدیرعامل خود طرح‌های توسعه‌ای مهمی را در سطح کشور دنبال می‌کند
کدخبر : 572855

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: فولاد مبارکه از مجموعه‌های صنعتی بزرگ کشور و از افتخارات ملی است و اخیراً با مدیریت راهبردی مدیرعامل خود طرح‌های توسعه‌ای مهمی را در سطح کشور دنبال می‌کند.

اسماعیل لله گانی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با شرکت فولاد مبارکه در محل ساختمان ستادی این بانک در تهران گفت: فولاد مبارکه در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته و اخیراً با مدیریت راهبردی مدیرعامل خود طرح‌های توسعه‌ای مهمی را در سطح کشور دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: بانک رفاه کارگران علاوه بر اینکه سهام‌دار فولاد مبارکه است، در حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی نیز سرمایه‌گذاری کرده و از این طرح‌ها استقبال می‌کند.

لله گانی خاطرنشان ساخت: تفاهم‌نامه‌ای که بین دو طرف امضا شد از دو جنبه اهمیت دارد، یکی از جهت سهام‌داری بانک است که بتوانیم با مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه آورده بیشتری برای سهام‌داران رقم بزنیم؛ همچنین از جهت که بتوانیم به پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه کمک کنیم.

وی افزود: در قالب تفاهم‌نامه اعلام آمادگی بانک رفاه کارگران تصریح شده تا از محل منابع بانک چه به شکل داخلی و چه به‌صورت ارزی بتوانیم در به نتیجه رسیدن برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت مشارکت داشته باشیم تا علاوه بر فولاد مبارکه، ذی‌نفعان این شرکت نیز برخوردار شوند.

شایان‌ذکر است تفاهم‌نامه میان شرکت فولاد مبارکه و بانک رفاه کارگران به‌منظور تأمین منابع مالی موردنیاز گروه فولاد مبارکه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) توسط محمد یاسر طیب نیا و اسماعیل لله گانی امضا شد.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: