مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از شعب مشهد و بجنورد:

نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است

نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است
کدخبر : 572867

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه در ادامه بازدیدهای میدانی از شعب این شرکت، دیروز و امروز از سرپرستی های خراسان رضوی و خراسان شمالی این شرکت بازدید و با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل بیمه میهن در جمع کارکنان و نمایندگان این شعب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش؛ گفت شهید سلیمانی مسیر را برای ما ترسیم و روشن کرده است و ما نیز همواره در این مسیر گام برخواهیم داشت.

شیخ الاسلامی از توفیق و افتخار حضور در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ابراز خرسندی کرد و ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران بیمه میهن؛ گفت برای احیای جایگاه بیمه میهن، دیگر تلاش ها و برنامه های گذشته کافی نیست و باید با استعانت از امام رئوف چشم انداز کارها را قوی تر از گذشته ببینیم و تفکر علمی و پشتیبانی های عملی و تجربی را منشأ تلاش و حرکت های خود قرار دهیم.

وی با تشریح سیاست ها و برنامه های آتی بیمه میهن؛ گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار امور شرکت را پیش ببریم و با استفاده بهینه از ظرفیت بالقوه بیمه ای استانها بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را با ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و جلب رضایتمندی آنان، بیش از گذشته فراهم سازیم.

مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به جایگاه مهم شبکه فروش در صنعت بیمه و نقش پررنگ آنها در موفقیت و اعتلای شرکت بیمه، از افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش به عنوان یکی از اولویت‌های آموزشی در بیمه میهن خبر داد و گفت نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در موفقیت و پیشرفت این مجموعه تعیین کننده و حیاتی است و طبیعی است که دانش، توانایی‌های فنی و انگیزه‌های این افراد برای پیشبرد کار بسیار موثر است و اهمیت به نیروی انسانی را دو چندان می‌کند.

وی شفاف‌سازی روابط با نمایندگان بیمه را الزامی دانست و گفت: این امر وفاداری آنها را در درازمدت تضمین می کند و مسئولیت پذیری، بهره وری و کارایی را بهبود می بخشد و آنها می توانند با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.

در جریان این بازدیدها که محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، همکاران شعب و نمایندگان به بیان دغدغه ها و خواسته های خود برای بهبود عملکرد پرداختند و مدیرعامل پس از شنیدن سخنان ایشان، رهنمودهای لازم را در بخش های مختلف به همکاران ارائه داد.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: