فولاد خراسان/

عملکرد «فخاس» در ۹ ماهه نخست سال جاری+ اینفوگرافیک

عملکرد «فخاس» در ۹ ماهه نخست سال جاری+ اینفوگرافیک
کدخبر : 572918

بررسی عملکرد مجتمع فولاد خراسان (نماد بورسی «فخاس») نشان می‌دهد که درآمد فروش این شرکت در ۹ ماهه نخست سال جاری با رشد ۲۱٫۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۹۳۸۳ میلیارد تومان رسیده است. فولاد خراسان به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع فولادسازی در شرق کشور، علی‌رغم چالش‌های تأمین انرژی صنایع، در رشد تولید و تناژ فروش نیز عملکرد بسیار موفقی داشته است.

تناژ فروش محصولات فولادی مجتمع فولاد خراسان در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۴۰۱ هزار تن بوده که رشد ۱۲٫۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. فولاد خراسان با این حجم عرضه محصولات فولادی (میلگرد) به بازارهای داخلی و صادراتی، سهم مهمی خصوصاً در تأمین نیازهای بازار فولاد کشور داشته و کل عرضه داخلی خود را نیز در نهایت شفافیت و رقابت‌پذیری در بورس کالا انجام داده است.

تناژ فروش شمش فولادی مجتمع فولاد خراسان نیز بیش از ۲۳۵ هزار تن بوده که رشد ۱۱٫۱ درصدی را نسبت به ۹ ماهه مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

در کنار رشد تناژ و درآمد فروش، تولید فولاد خراسان نیز افزایش یافته است. تولید محصولات فولادی در مجتمع فولاد خراسان در ۹ ماهه نخست امسال ۴۵۵ هزار و ۸۱۵ تن بوده که رشد ۶٫۳ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. بالاترین رشد تولید در بخش‌های مختلف مجتمع فولاد خراسان مربوط به ناحیه گندله‌سازی با رشد تولید ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

 

پترومتالز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: