طی هفته گذشته رقم خورد؛

رشد ۱۸.۸ درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران

رشد 18.8 درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران
کدخبر : 572953

در هفته منتهی به 16 دی ماه 2 میلیون و 228 هزار و 487 تن انواع کالا و 5 هزار و 2 دستگاه خودرو به ارزش بیش از 208 هزار و 757 میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که ارزش معاملات درمقایسه با هفته قبل تر رشد 18.85 درصدی را نشان می دهد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۰۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۲۹ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال بود.

در این تالار یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۳۸۸ تن سیمان، ۳۲۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۷۶ هزار و ۵۴۱ تن فولاد، ۴۲ هزار و ۱۲۵ تن آلومینیوم، ۳۵ هزار و ۴۰۰ تن روی، ۸ هزار و ۲۵۰ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۴ کیلوگرم شمش طلا و ۵ هزار و ۲ دستگاه خودرو دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۱۱ هزار و ۹۴۸ تن انواع کالا به ارزش ۷۲ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۱۷ هزار و ۲۵ تن قیر، ۱۰۱ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۰ هزار و ۸۳۲ تن مواد پلیمری، ۴۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۴ هزار و ۶۷۳ تن مواد شیمیایی، ۲ هزار تن گوگرد، ۶ هزار و ۲۳ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۴۲۴ تن فرآورده های نفتی و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۳۸ هزار و ۶۱۳ تن کالا به ارزش ۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال بود.

 

روابط عمومی بورس کالای ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: