منطقه آزاد ماکو/

بازدید مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از منطقه آزاد ماکو

بازدید مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از منطقه آزاد ماکو
کدخبر : 572955

مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو و هیات همراه به منظور بازدید از زیرساخت های حوزه غذا و دارو و بررسی تفویض اختیار حداکثری امور اجرایی به منطقه آزاد ماکو سفر کرد.

فرامرز خدائیان در این سفر ۲ روزه ضمن بازدید از زیرساخت های مرتبط با فراورده های خوراکی و آشامیدنی، از  انبار مواد غذایی گمرک، بازارچه مرزی، واحدهای تولیدی سلامت محور،‌ آزمایشگاه غذا و دارو دانشگاه آزاد اسلامی ماکو،  آزمایشگاه همکار غذا و دارو کیمیاپژوه و بازدید از کاخ موزه سردار ماکو بازدید به عمل آورد.

در این سفر بر ضرورت تفویض حداکثری امور اجرایی مرتبط با فراورده های غذایی و آشامیدنی و سایر امور اجرایی و سامانه های مرتبط به مدیریت غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو تاکید شد.

همچنین پیشنهاد گردید تفویض اختیار امور اجرایی استاندارد و محیط زیست به مدیریت غذا و دارو در دستور کار سازمان قرار گیرد.

شایان ذکر است در این سفر بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از آزمایشگاه غذا و داروی دانشگاه آزاد ماکو به عنوان یکی از زیرساخت های مورد نیاز تاکید گردید.

در این سفر سمیره صباح سرپرست معاونت فنی اداره کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی، فرشته دالوندی سرپرست اداره امور سامانه ها و استان ها و حسین نظریان کارشناس اداره امور سامانه ها و استان ها، مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو را همراهی کردند.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: