منطقه آزاد ماکو/

سازمان غذا و دارو پیشگام در اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور

سازمان غذا و دارو پیشگام در اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور
کدخبر : 573021

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در نشست مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و داروی کشور از اقدام سازمان غذا و دارو در تقویض حداکثری اختیارات این سازمان به سازمان منطقه آزاد ماکو تشکر کرد و گفت: هر موقع قانون بطور کامل اجرا شده است شاهد رشد و حکمرانی مطلوب بوده ایم.

بهنام امیریان با تاکید بر اجرای ماده ۶۵ قانون احکام دائمی توسعه کشور و بند یک ماده ۲۷ چگونگی اداره مناطق آزاد افزود:‌ اجرای قانون احکام دائمی و تولید صادرات‌محور در مناطق آزاد، سیاست جدی دولت سیزدهم و جزو تاکیدات رئیس جمهور محترم بوده و رویکرد اقتصادمحور با پیوست دانش‌بنیان در تمامی زمینه ها بخصوص حوزه غذا و دارو در دستور کار است.

وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر و مجاهدانه سازمان منطقه آزاد ماکو در مدیریت بحران کرونا افزود: هرجا مدیریت بصورت یکپارچه و همدلانه بین دستگاه های اجرایی انجام شده است شاهد موفقیت و رشد بوده ایم.

امیریان با تاکید بر اهمیت حوزه غذا و دارو و برنامه های سلامت محور در منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: در راستای افزایش سرعت خدمات رسانی در حوزه سلامت، نظارت بر عرضه محصولات سلامت محور در منطقه آزاد ماکو افزایش می یابد.

در این نشست فرامرز خدائییان مدیر کل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو از اعلام آمادگی این سازمان برای تفویض اختیار امورات حوزه غذا و دارو به سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: این سفر به منظور بررسی تفویض اختیار حداکثری امور اجرایی به منطقه آزاد ماکو انجام شده است. شایان ذکر است در این نشست پیشنهاد شد تفویض اختیار امور اجرایی استاندارد و محیط زیست نیز به مدیریت غذا و دارو در دستور کار سازمان قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: