صنایع پتروشیمی خلیج فارس/

اجرای طرح پلی پروپیلن ایلام شتاب می‌گیرد

اجرای طرح  پلی پروپیلن ایلام شتاب می‌گیرد
کدخبر : 573089

جمعی از مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (پترول)ضمن بازدید از پروژه پلی پروپیلن پتروشیمی ارغوان گستر ایلام بر شتاب گرفتن اجرای این طرح و حمایت از این پروژه تاکید کردند.

در جریان این بازدید در نشست مشترکی با حضور هیأت مدیره، مدیر عامل و مدیران اجرایی این طرح، گزارش مبسوطی از بازنگری و بهینه سازی در سازماندهی و روش‌های اجرایی پروژه، برنامه‌های تدوین شده و پیشرفت اجرای طرج در بخش‌های مختلف مهندسی، تدارکات، ساخت و سایر بخش‌ها با ارائه آمار مربوطه ارائه و مشکلات اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن ابراز رضایت از عملکرد جهادی و رضایت بخش مدیریت جدید این شرکت گفت: با توجه به محصول تولیدی این طرح و اهمیت آن در زنجیره ارزش آفرینی صنعت پتروشیمی کشور، ضروری است که روند اجرای این پروژه تسریع شود و در این مسیر هلدینگ خلیج فارس همراهی و حمایت لازم را از اجرای بموقع این طرح به عمل خواهد آورد.

حسن نشان زاده مقدم با تأکید بر امکان برگزاری جلسات ماهانه، ادامه داد: برگزاری این جلسات ابزار مناسبی جهت پیگیری روند پیشرفت کارها، رفع موانع احتمالی و هم افزایی ذینفعان پروژه است و زمینه و بستر مناسبی را جهت اقدامات لازم برای حصول به هدف بهره برداری از پروژه در سال آتی فراهم خواهد کرد.

در جریان این بازدید، رشید قانعی، مدیرعامل پترول نیز به تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در ماه‌های اخیر و تمهیدات اندیشیده شده برای تسریع در روند اجرای طرح اشاره کرد.

وحید نام نیک، مدیر عامل شرکت ارغوان گستر ایلام نیز گزارشی از روند پیشرفت پروژه و مشکلات و موانع موجود در این طرح ارائه کرد و گفت: طرح پلی پروپیلن ایلام یک طرح کلیدی در زنجیره پروژه‌های هلدینگ خلیج فارس و پترول و محصول آن یک محصول مهم و استراتژیک در سبد محصولات تولیدی گروه می‌باشد و از این رو، تمامی ارکان مدیریتی و اجرایی این طرح تعهد و عزم جدی نسبت به اجرای صحیح و اتمام بموقع آن دارند.

 

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: