​با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل انجام شد؛

افتتاح هتل فردوس شرکت فولاد خوزستان

افتتاح هتل فردوس شرکت فولاد خوزستان
کدخبر : 573114

پس از بازطراحی، بازسازی، توسعه و ارتقای هتل فردوس شرکت فولاد خوزستان با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شرکت فولاد خوزستان، شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، این هتل افتتاح شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این مراسم گفت: تلاش تمامی دست‌اندرکاران بازسازی هتل فرودس فولاد خوزستان قابل تقدیر است. انتظار می رود که در نگهداری و افزایش رتبه این هتل اهتمام ورزیده شود.

وی افزود: با وجود سرآمد بودن تیم ورزشی فولاد خوزستان در میان دیگر تیم های ورزشی کشور، این هتل می تواند در کنار ارائه خدمات به میهمانان شرکت به ورزشکاران نیز خدمت رسانی نماید.

ابراهیمی با خوشامدگویی به رادکیا و هیات مدیره جدید باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: سعی شود با استفاده از فضای هتل فردوس در تامین اقلام مورد نیاز برای خدمت رسانی به بازیکنان و دیگر شرکت‌‌های تابعه اهتمام ورزیده شود.

ابراهیمی با تشکر از معاون و مدیران حوزه منابع انسانی و امور اجتماعی و مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد در بازسازی هتل فردوس گفت: با الگو قراردادن روش بازسازی و ساخت این ساختمان، در نوسازی مجتمع‌های مسکونی شرکت نیز همت گمارده شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم شرکت فولاد خوزستان روزبه‌روز پله‌های موفقیت را بپیماید و انتظار داریم همان‌گونه که شرکت فولاد خوزستان تمام توان خود را در حمایت از باشگاه فولاد خوزستان به‌کار بسته است، این باشگاه نیز با کسب موفقیت های روزافزون در عرصه ورزش کشور و جهان، موجبات افتخار و بالندگی مردم استان و کارکنان این شرکت را فراهم آورد.

پر پایه این گزارش، پروژه‌ی یادشده با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال با نظارت مدیریت خدمات و امور اجتماعی، واحد نت ساختمان های غیرصنعتی در مدت ۱۴ ماه از سوی شرکت ایده پردازان صنعت فولاد به انجام رسیده است. همچنین، تامین و نگهداری این هتل نیز به شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا سپرده شد.

گفتنی است، مراسم افتتاح هتل فردوس شرکت فولاد خوزستان شامگاه شنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در مجتمع دویست دستگاه برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: