سمات/

سمات، نهمین شماره از گاهنامه تخصصی گلوب را منتشر کرد

سمات، نهمین شماره از گاهنامه تخصصی گلوب را منتشر کرد
کدخبر : 573165

نهمین شماره گاهنامه تخصصی گلوب با عنوان (معرفی پلتفرم های ارائه خدمات به دارایی های دیجیتال در شرکت های سپرده‌گذاری مرکزی) منتشر شد.

با توجه به انتشار گزارش های آینده‌نگرانه در خصوص کارکردهای فناوری نوین دفتر کل توزیع شده (DLT) برای شرکت های سپرده‌گذاری مختلف در سراسر جهان و توصیه تحلیلگران بین المللی به سپرده‌گذاری های مرکزی برای روی آوردن به زیر ساخت نوین خدمات مالی غیر متمرکز(DeFi)  و فناوری های نوین خدمات به انواع دارایی های دیجیتال، این شماره از گاهنامه تخصصی گلوب به معرفی زیرساخت پلتفرم های ارائه خدمات به دارایی های دیجیتال در شرکت های سپرده‌گذاری مرکزی می پردازد.

این شماره از گاهنامه تخصصی گلوب که در ۳۲ صفحه تدوین شده است، همچنین به معرفی کارکردها و استقرار راه حل های تعریف و تسویه دارایی های دیجیتال در سپرده‌گذاری های مرکزی و نیز لزوم روی آوردن به زیر ساخت های نوین خدمت مالی از زبان یکی از تحلیلگران ارشد صنعت سپرده‌گذاری مرکزی جهان و مدیر عامل یکی از شرکت های پیشرو در خدمات تحت بلاکچین پرداخته است.

این گاهنامه همچنین شامل معرفی دو شرکت بلاک استیشن و کانسنسیس فعال در زمینه دیجیتال سازی دارایی ها و نیز معرفی پلتفرم های معاملات دارایی های دیجیتال دو شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سنگاپور و روسیه می باشد.

شماری از برجسته ترین نکات و سرفصل های این شماره از گلوب به شرح زیر است :

    توکن سازی: فرصتی برای سپرده‌گذاری های مرکزی برای تبدیل شدن به رهبران بازار

    بلاکچین آینده بازار سرمایه و خدمات سپرده‌گذاری مرکزی است

    معرفی شرکت بلاک استیشن

    معرفی شرکت کانسنسیس

    پلتفرمهای دارایی دیجیتال سپرده‌گذاری مرکزی سنگاپور

    پلتفرم دارایی دیجیتال شرکت سپرده‌گذاری مرکزی روسیه

گفتنی است : علاقمندان و کارشناسان بازار سرمایه و به ویژه صنعت سپرده‌گذاری مرکزی  برای مشاهده نهمین شماره گاهنامه تخصصی گلوب در وب سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می توانند روی این لینک کلیک کنند.

 

روابط عمومی سمات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: