جعفری خبر داد:

تدوین نسخه اولیه استراتژی جامع بخش معدن برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی

تدوین نسخه اولیه استراتژی جامع بخش معدن برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی
کدخبر : 573268

رئیس هیات عامل ایمیدرو از تدوین نسخه اولیه استراتژی جامع بخش معدن و صنایع معدنی برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی این حوزه خبر داد.

وجیه ا... جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: این سازمان با هدف ارتقای بهره وری، بهبود ایمنی و محیط زیست، ارتقای سطح نوآوری و نیز توسعه و اشتغال نیروی ماهر، با همکاری مشاوران توانمند، اقدام به تدوین استراتژی جامع بخش معدن و صنایع معدنی برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی در این بخش کرد.

وی ادامه داد: در این سند -که حاصل انجام مطالعه روی کشورهای مختلف در زمینه چگونگی ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی در بخش معدن و صنایع معدنی است - ۵ نوع سیاست شامل «آموزش سرمایه انسانی و مهارت افزایی»، «حکمرانی هوشمند»، «سرمایه گذاری و مشوق های مالی»، «نوآوری، فناوری و زیرساخت» و «امنیت فراگیر» مطرح و برای این سیاست ها، ۱۸ راهبرد و ۷۱ اقدام پیشنهادی اعلام شد.

ارتقای بهره وری، نوآوری، ایمنی و اشتغال با اجرای استراتژی جدید

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به نتایج حاصل از اجرای استراتژی جامع بخش معدن و صنایع معدنی برای ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی این حوزه براساس نظر مشاوره طرح تصریح کرد: با نهایی سازی و اجرای استراتژی مذکور، پیش بینی می شود بهره وری شرکت های بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی سالانه 4 درصد افزایش یابد که 30 درصد آن، حاصل افزایش استفاده از فناوری نسل 4 خواهد بود.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: