نایب رئیس شورای رقابت:

گمانه‌زنی‌های توقف عرضه خودرو صحت ندارد

گمانه‌زنی‌های توقف عرضه خودرو صحت ندارد
کدخبر : 573351

محمود دودانگه گفت: شورای رقابت هنوز تصمیمی مبنی بر چگونگی عرضه‌ خودرو اتخاذ نکرده است و اخبار منتشره در این خصوص صرفا گمانه‌زنی بوده و دقیق نیست. دغدغه شورای رقابت اتخاذ تصمیم بهینه در این بازار است به گونه‌ای که هم مصرف‌کنندگان در بازاری رقابتی به محصولات مورد نظر خود با سهولت کامل دسترسی داشته باشند و تولیدکنندگان و سهامدارانشان نیز با سیاست قیمت‌گذاری غیرکارشناسی متضرر نشوند.

محمود دودانگه، نایب رئیس شورای رقابت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) در خصوص بازار خودرو و اخباری که در رسانه‌ها مبنی بر تصمیمات شورای رقابت در خصوص نحوه عرضه خودرو مطرح شده است، عنوان کرد: این شورا هنوز تصمیمی مبنی بر چگونگی عرضه‌ خودرو اتخاذ نکرده است و اخبار منتشره در این خصوص صرفا گمانه‌زنی بوده و دقیق نیست.

او افزود: چگونگی عرضه خودرو در بازار باید با بررسی‌های کارشناسی و دریافت نظرات ذی‌نفعان این صنعت به گونه‌ای انجام شود که در نهایت دسترسی مصرف‌کنندگان به خودرو تسهیل شده و فضای رقابتی در این صنعت نهادینه شود.

نایب رئیس شورای رقابت اضافه کرد: در هفته گذشته کارگروه خودرو با حضور کلیه اعضا تشکیل و مقرر شد با دریافت پیشنهادات دستگاه‌های مختلف تصمیم‌گیری نهایی در شورای رقابت انجام شود.

دودانگه در پایان تصریح کرد: دغدغه شورای رقابت اتخاذ تصمیم بهینه در این بازار است به گونه‌ای که هم مصرف‌کنندگان در بازاری رقابتی به محصولات مورد نظر خود با سهولت کامل دسترسی داشته باشند و تولیدکنندگان و سهامدارانشان نیز با سیاست قیمت‌گذاری غیرکارشناسی متضرر نشوند، بدیهی است در این چارچوب از کلیه ابزارها برای تحقق هدف فوق استفاده خواهد شد.

 

سنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: