مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

 منطقه آزاد ماکو یکی از مناطق پرجاذبه با امنیت بالا است

 منطقه آزاد ماکو یکی از مناطق پرجاذبه با امنیت بالا است
کدخبر : 573372

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو یکی از مناطق پرجاذبه با امنیت بالا در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری است.

حسین گروسی در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان،‌نماینده مردم منطقه در مجلس و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد افزود: منطقه آزاد ماکو یکی از بهترین مقاصد گردشگری خرید است و می تواند به عنوان جایگزین برای شهرهای وان در کشور ترکیه و شهرهای مرزی کشورهای همسایه مطرح شود.

وی با تاکید بر عرضه خدمات خرید با صرفه در منطقه آزاد ماکو به مسافرانی که به قصد خرید به ترکیه سفر می کنند اضافه کرد: این منطقه قابلیت تجاری سازی گردشگری سلامت،‌گردشگری تحصیلی و گردشگری آثارتاریخی و میراث فرهنگی را دارد.

گروسی با بیان اینکه ایران از جمله ده کشور دارای مزیت گردشگری در جهان است اظهارداشت: کشور ایران با بیش از ۳۰ هزار آثار تاریخی ثبت شده ازجمله کشورهای مطرح است ولی متاسفانه در صنعتی سازی گردشگری و جذب درآمد در رده های خوبی قرار نداریم و باید تلاش کنیم تا به جایگاه اصلی خود برسیم.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو به ناشناخته بودن این منطقه بدلیل عدم معرفی در سطح ملی و بین المللی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در برند سازی و معرفی منطقه با بهره گیری از روش های نوین تبلیغاتی و برنامه ریزی هدفمند می توان ماکو را به عنوان مقصد گردشگری با چند شب اقامت مطرح کرد.

وی در پایان خواستاری ساماندهی سیما و منظر شهری منطقه برای ورود مسافرین شد و گفت : در این خصوص با شهرداران برنامه ریزی و هدفگزاری مناسب نیز صورت خواهد گرفت.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: