مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

فولاد هرمزگان به قطب بزرگ صنعت فولاد کشور تبدیل خواهد شد

فولاد هرمزگان به قطب بزرگ صنعت فولاد کشور تبدیل خواهد شد
کدخبر : 573402

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت طرح‌های توسعه‌ای بزرگی را در دستور کار دارد و با اجرای این طرح‌ها به قطب بزرگ صنعت فولاد کشور تبدیل خواهد شد و مانند نگینی درخشان خواهد درخشید.

نمایشگاه عکس خاطره‌ها به مناسبت یازدهمین سالگرد افتتاح شرکت در ساختمان هرمز برگزار شد و میزبان مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت بود. عطاءالله معروفخانی در حاشیه نمایشگاه عکس خاطره‌ها به مناسبت سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان در جمع تعدادی از معاونان، مدیران و کارکنان شرکت بیان کرد: شما عزیزان جزو نخبگان صنعت فولاد کشور هستید و این موضوع را در حوزه تولید ثابت کرده‌اید. ما در همه رده‌های سازمان شاهد این بوده‌ایم که همکاران توانسته‌اند با ارائه طرح‌های نو به افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی در شرکت کمک کنند و در صنعت فولاد کشور اثرگذار باشند.

وی ضمن قدردانی از حوزه روابط عمومی به دلیل برگزاری آیین سالروز افتتاح شرکت و تهیه اخبار مرتبط با آن، از همه تلاشگران حوزه بهره‌برداری که در سال جاری توانسته‌اند به رکوردهای قابل‌توجهی دست یابند تشکر کرد و گفت: کارکنان بهره‌برداری در حوزه تولید با اتکا به فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری درخصوص شعار «ما می‌توانیم»، افزایش تولید را در فولاد هرمزگان عملیاتی کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اجرای برخی طرح‌ها در حوزه بومی‌سازی در فولاد هرمزگان، خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در بین فولادساز‌ها، کاهش مصرف انرژی در فولاد هرمزگان بسیار چشمگیر و سرآمد بوده است و برخی رکوردهای افزایش تولید و حتی کاهش مصرف انرژی به شرکت ما تعلق دارد. این دستاوردها حاصل زحمات کارکنان است که با انگیزه مضاعف تلاش می‌کنند و با جان‌ودل مایه می‌گذارند تا چرخ شرکت به‌خوبی بچرخد.

معروفخانی تصریح کرد: عملکرد منحصربه‌فرد همه معاونت‌های فولاد هرمزگان نشان می‌دهد این شرکت در گروه فولاد مبارکه و بعضاً حتی در کشور بهترین رتبه‌ها را کسب کرده است. به‌طور مثال، در حوزه معاونت مالی و اقتصادی، عملکرد فولاد هرمزگان در بین شرکت‌های گروه فولاد مبارکه بهترین بوده است. همچنین در معاونت منابع انسانی نیز شاهد بهترین عملکرد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در معاونت تکنولوژی و توسعه نیز کارکنان در حال تلاش مضاعف هستند تا در آینده گام‌های بزرگی را در مسیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای برداریم و امید است تا دو یا حداکثر سه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم. در سایه این تلاش‌ها فولاد هرمزگان به قطب بزرگ صنعت فولاد کشور تبدیل خواهد شد و آرزوی دیرینه مردم استان هرمزگان تحقق خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به عملکرد معاونت خرید شرکت، بیان کرد: این معاونت دلسوزانه برای تأمین مواد اولیه شرکت و قطع نشدن زنجیره و به‌ویژه افزایش تولید تلاش کرده و این تلاش‌ها قابل‌تقدیر است.

معروفخانی در پایان از اعضای هیئت‌مدیره شرکت و مدیرعامل هلدینگ فولاد مبارکه نیز به دلیل همراهی در همه زمینه‌ها به‌ویژه برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای تشکر کرد و افزود: از زمان شروع به کار دکتر طیب‌نیا به‌عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ، شاهد این بودیم که بسیاری از مشکلات فولاد هرمزگان نیز به‌سرعت حل شده است. قطعاً آینده فولاد هرمزگان در همه زمینه‌ها روشن است و این شرکت با داشتن مدیران و مهندسان دلسوز و نخبه، همچون نگینی در عرصه فولاد داخل و بین‌المللی خواهد درخشید.

 

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: