امروز صورت گرفت؛

بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی

بازدید سرپرست بانک ملی ایران از شعبه مرکزی
کدخبر : 573418

ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران امروز شنبه ( بیست و چهارم دی ماه) به همراه اعضای هیات عامل و جمعی دیگر از مدیران ارشد این بانک با حضور در شعبه مرکزی از بخش های مختلف این شعبه بازدید و در ادامه با همکاران و مشتریان گفت و گو کرد.

دکتر نجارزاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های همکاران در خدمت رسانی و ارائه خدمات گسترده، به موقع و بهینه به مشتریان با توجه به تثبیت و تداوم شرایط خاص جوی و اقلیمی هوا و روزهای سرد سال در استان تهران، بر لزوم و اهمیت ترویج و معرفی خدمات غیرحضوری این بانک به مشتریان اشاره کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، از نزدیک در جریان فعالیت ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها در روزهای آخر سال تاکید کرد.

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه این بازدید از دسترسی آسان و امکان بیمه شدن صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران خبر داد و بازسازی و نوسازی شعبه در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، معرفی و گسترش خدمات الکترونیک و تقویت فعالیت های بازاریابی را از جمله اولویت‌های اجرایی این شعبه عنوان کرد.

گفتنی  است، در این بازدید، کارکنان شعبه پیشنهادهای خود در راستای گسترش و توسعه خدمات به مشتریان را با دکتر نجارزاده در میان گذاشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: