معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی ایران در بازدید از خطوط تولید سایپا:

عملیاتی شدن دستورات ۸ بندی رئیس جمهور در سایپا

عملیاتی شدن دستورات 8 بندی رئیس جمهور در سایپا
کدخبر : 573447

معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.

علی نبوی در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا گفت: خوشبختانه خودروسازان با افزایش تولید توانسته اند اهداف تیراژ تعیین شده در سال جاری را محقق کنند.

او عملکرد سایپا را مناسب توصیف کرد و افزود: افزایش کیفیت خودروهای تولیدی، جمع آوری خودروهای ناقص کف پارکینگ، عدم تولید خودروهای بی کیفیت، ارائه محصولات جدید و با کیفیت مطلوب و افزایش مدت زمان گارانتی محصولات از عملکردهای خوبی است که در زمینه تحقق دستورات ریاست جمهوری در سایپا انجام شده است.

نبوی تصریح کرد: با توجه به دستور رئیس جمهور محترم و وزیر صمت در مورد تحقق خصوصی سازی از طریق واگذاری شرکت های زیر مجموعه گروه سایپا و همچنین فروش سهام تودلی و سهام وساپا، مقدمات کار انجام شده و گام های بزرگی در این زمینه برداشته شده است و البته باید پیگیری شود تا در اسرع وقت این واگذاری ها به صورت ارائه سهام انجام شود.

او با اشاره به تاثیر قیمت گذاری دستوری خودروها، تاکید کرد: اگر بتوانیم در این برهه، قیمت گذاری دستوری محصولات خودروسازی را مدیریت کنیم،  قطعا بخش خصوصی و علاقمند به تولید خودرو برای خرید دو شرکت ایران خودرو و سایپا انگیزه لازم را کسب کرده و در این حوزه ورود خواهند کرد.

گفتنی است در این بازدید، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره گزارشی از عملکرد یکساله و همچنین برنامه های آتی گروه خودروسازی سایپا ارائه کردند

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: