رپرتاژ آگهی/

طرز فکرم را در مورد پول تغییر دادم و به ثروت رسیدم

طرز فکرم را در مورد پول تغییر دادم و به ثروت رسیدم
کدخبر : 573477

ذهن چیز قدرتمندی است، مخصوصاً وقتی صحبت از ذهنیت شما درباره ی پول باشد. اگر ذهنیت ضعیفی در این مورد دارید ، تصمیمات مالی ضعیفی را در پیش می گیرید که شما را در همان حد حقوق بگیری نگه می دارد. با ایجاد عادت های مناسب می توانید از یک ذهنیت ضعیف به یک ذهنیت قوی تبدیل شوید.من ذهنیت خودم را تقویت کردم و بدون ترس شروع به تجارت محصول سرکه کردم و اکنون تاجر موفق و ثروتمندی هستم.

سرکه بالزامیک ایرانی

 

افرادی که دارای طبع گرم بوده بهتر است از سرکه بالزامیک ایرانی به همراه تخم کاسنی و گلاب دو آتیشه استفاده نمایند.

 چرا که منافع بسیاری را برای ایشان به همراه خواهد داشت و همچنین افرادی که به نفخ مبتلا بوده نیز می ‌توانند از این محصول استفاده ی بسیار موثری داشته باشند.

در طب سنتی این ترکیب را متعادل کننده مزاج شناخته و می تواند دارویی باشد که اخلاط اربعه را متعادل سازی و تنظیم نماید. حکیم جرجانی که از متخصصین طب سنتی است بیان می‌ دارد که سکنجبین مولد خون لطیف بوده و خلطهای گلو را از بین می ‌برد، همچنین می تواند سینه را پاک کرده و گرفتگی طحال یا کبد را از بین ببرد.

آراد برندینگ

سرکه انار

سرکه انار و شربت سازگار با کبد بوده و زمانی که به صورت خنک نوشیده شود توانایی ساکن نگه داشتن خلط صفرا را دارد، همچنین جالب است بدانید که این شربت باز کننده ی عروق خونی بوده و در طب سنتی به آن مُفَتح سدد نیز می‌ گویند.

حکیم عقیلی یکی دیگر از متخصصان سنتی نیز بیان می‌ دارند که یکی از اصلی ‌ترین خواص این ترکیب جهت جلوگیری از گرفتگی رگها می ‌باشد، علاوه بر این متخصص دیگری بیان نموده اند که بهترین زمان برای مصرف این شربت 2 ساعت بعد از صرف وعده های غذایی می ‌باشد.

آراد برندینگ

سرکه انگبین اصل

سرکه انگبین اصل می ‌تواند کسانی را که به زخمهای گوارشی مبتلا بوده و یا معده‌ ی سرد و ضعیف دارند راهی مراکز درمانی نماید، بنابر این نباید ایشان از سکنجبین استفاده نمایند.

 همچنین برای دیگر افراد باید گفت که در هنگام پخت این ترکیب باید به تناسب میان عسل طبیعی و سرکه توجه ویژه ای داشته باشند.

چرا که اگر این شربت بیش از حد ترش گردد برای اعصاب مضر واقع شده و نیز خواصی که از آن نام برده شد را به طرز چشم گیری با کاهش رو به رو سازد.

 البته این را هم باید یاد آور شویم که مصرف بیش از اندازه ی محصولات گیاهی نه تنها مفید نیست بلکه می تواند نتیجه ی عکس را برای شما به وجود آورد.

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت شمانیوز هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: