بانک مسکن/

 جایزه بانک مسکن به تسهیلات‌گیرندگان خوش حساب

 جایزه بانک مسکن به تسهیلات‌گیرندگان خوش حساب
کدخبر : 573508

تسهیلات گیرندگانی شامل دریافت جایزه خوش حسابی بانک مسکن می‌شوند که بیش از 6 قسط تسهیلات خود را قبل از زمان سررسید پرداخت کنند.

پرداخت به موقع اقساط تسهیلات و بازگشت منابع بانکی هم باعث ایجاد اعتبار برای تسهیلات گیرندگان و هم سبب می‌شود بانک از طریق این منابع به افراد دیگر نیز تسهیلات پرداخت کند و چرخه اعطای تسهیلات به طور کارآمد در جریان باشد.

همچنین ناظران اقتصادی بیان می کنند که بیش از ۸۰‌درصد تامین مالی در ایران به‌واسطه بانک‌ها صورت می‌‌‌پذیرد؛ بنابراین گردش صحیح و سریع منابع و مصارف، بیان‌کننده سلامتی نظام بانکی و کارآیی روش‌های اجرایی آن است.

بانک مسکن در راستای سیاست تشویقی تسهیلات گیرندگانی که به موقع و قبل از سررسید اقساط خود را پرداخت می‌کنند و جزو مشتریان خوش‌حساب بانک هستند جوایز و تخفیفاتی در نظر گرفته است.

در همین ر استا مشتریانی که ۷ قسط و بیشتر را زودتر از سررسید های مقرر واریز می نمایند در صورت عدم تمایل به استفاده از جایزه خوش حسابی ، مشمول تخفیف سود در قالب تقلیل مبلغ اقساط یا کاهش تعداد اقساط خواهند شد.

شرایط استفاده از جایزه خوش حسابی و تخفیف نرخ سود بانک مسکن

نرخ جایزه خوش حسابی معادل دو درصد کمتر از نرخ سود تسهیلات اعطایی است که به اصل اقساط ماهانه تعلق می‌گیرد.

در همین راستا اقساط پرداختی پیش از زمان سررسید تا 6 قسط مشمول جایزه خوش حسابی می‌شود و تسهیلات گیرندگانی که از 7 قسط یا بیشتر را زودتر از زمان سررسید پرداخت کرده‌اند بنا به درخواست کتبی می‌توانند از بین جایزه خوش حسابی یا تخفیف سود به صورت تقلیل مبلغ اقساط و یا کاهش تعداد اقساط یکی از موارد را انتخاب کنند.

گفتنی است، جایزه خوش حسابی در پایان هر سال مالی و یا هنگام تسویه قرارداد طی سال مالی محاسبه می‌شود.

مخاطبان محترم می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جایزه خوش حسابی به وبسایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir/creditworthy-loans مراجعه کنند.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: