مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:‌

توسعه گردشگری مناطق آزاد ماکو و ارس با هم افزایی تحقق می یابد

توسعه گردشگری مناطق آزاد ماکو و ارس با هم افزایی تحقق می یابد
کدخبر : 573826

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ توسعه صنعت گردشگری مناطق آزاد ماکو و ارس با هم افزایی و همکاری مشترک امکان پذیر است

حسین گروسی روز شنبه در نخستین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های منطقه آزاد ماکو و ارس افزود: در کنار رقابت سالم که موجب توسعه می شود باید از ظرفیت ها و فرصت های بین دو منطقه در راستای توسعه همه جانبه این مناطق بهره جست.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع گردشگری جزو ده کشور برتر جهان هستیم تصریح کرد: متاسفانه در جذب گردشگر کشور ایران در رتبه خوبی نیست و باید برای تقویت این حوزه برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.

گروسی تبدیل مناطق آزاد به گردشگری خرید به منظور جلوگیری از خروج شهروندان به کشورهای همسایه برای خرید را مهم دانست و افزود: گردشگری سلامت و ورزشی نیز ظرفیت های خوبی داریم که باید برگزاری رویدادهای مشترک توسط دومنطقه هدفگذاری شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ فرودگاه این منطقه را ظرفیتی دیگر برای هردو منطقه برشمرد و افزود: کارگوی فرودگاهی این منطقه فرصت خوبی برای واحدهای تولیدی و صادرات از هر دو منطقه فراهم ساخته است.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو برگزاری هرگونه همکاری مشترک بین مناطق آزاد ماکو و ارس مایه خیر وبرکت برای مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت های گردشگری ماکو و ارس برای افزایش درآمدها، معرفی داشته های تاریخی، طبیعی و دست آفرینش های هنرمندان این مرز و بوم به سایر فرهنگ ها و نیز تعامل بین فرهنگی در سطح جهان بسیار زیاد است.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: