تا ساعاتی دیگر با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

سامانه «تراز» وزارت اقتصاد رونمایی می شود

سامانه «تراز» وزارت اقتصاد رونمایی می شود
کدخبر : 573871

آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب «تراز» امروز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی برگزار می‌شود.

«تراز» طرحی است که برای حمایت و تشویق از شرکت‌های خوش حساب و خوشنام بخش خصوصی تعریف شده است؛ این نام توسط وزارت اقتصاد از این جهت برای این همایش و طرح انتخاب شده که بتوان شرکت‌های فعال بخش خصوصی که در تزار تجاری ایران با معیارهای مختلفی، چون مالیات، نظام بانکی، واردات، صادرات، سرمایه گذاری و اشتغال زایی اصطلاحا خوش حساب هستند را شناسایی و به آن‌ها خدمات ویژه در همه بخش‌های یاد شده، ارائه دهد.

در این همایش ۲۰۰ شرکت منتخب از بخش خصوصی دعوت شده‌اند که قرار است از ۱۰ شرکت برتر تقدیر شود. محمد مخبر، معاون اول رییس جمهوری، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان این وزارتخانه در همایش حضور دارند و قرار است لوح تقدیر توسط معاون اول رییس جمهوری به شرکت‌های برتر اهدا شود.

شعار این آیین «رسم درستکاری» است، از این جهت که در بررسی عملکرد شرکت‌های منتخب این همایش کارنامه‌ای مثبت از نظر اقتصادی و عملیاتی دیده شده که سبب انتخاب آن‌ها به عنوان خوشنام و خوش حساب شده است.

نکته اصلی موثر بر عملکرد این شرکت‌ها دوام و پایداری این برنامه هاست، به شکلی که به صورت یک برنامه بلندمدت و در چارچوب آن، شرکت‌های موفق، تحت حمایت‌های وزارت اقتصاد و شخص وزیر در بخش‌هایی مانند گمرک و مالیات بمانند.

شایان ذکر است؛ همایش «تراز» دقایقی پیش در برج میلاد تهران آغاز شد.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: