مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی خبر داد:

بهره برداری از کارخانه تولید هیدارت ویژه تا اوایل سال آینده

بهره برداری از کارخانه تولید هیدارت ویژه تا اوایل سال آینده
کدخبر : 573941

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران از بهره برداری کارخانه هیدرات ویژه تا اوایل سال آینده خبر داد.

تورج زارع، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران امروز در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی، از بهره برداری از کارخانه تولید هیدرات ویژه به ظرفیت ۳۵۰۰ تن تا اوایل سال آینده خبر داد و افزود: تولید هیدرات ویژه دریچه ای برای تولید آلومینای مورد استفاده در صنایع شیمیایی است. کاربرد در کابل سازی، پتروشیمی و نفت از دیگر موارد استفاده از هیدرات ویژه به شمار می رود.

زارع خاطر نشان کرد: بهره برداری از کارخانه شمش آلومینیوم، دستیابی به منابع قابل اتکای بوکسیت و کسب دانش فنی تولید با بوکسیت مدول ۳.۷ برخی از دستاوردهای این شرکت طی سال های اخیر است.

وی تصریح کرد: در این شرکت تولید کربنات سدیم و کربنات کلسیم را در دست اجرا داریم. همچنین برنامه تولید آلومینا به روش سینترینگ نیز از دیگر برنامه های شرکت آلومینای ایران است که در حال حاضر مطالعات اولیه آن به پایان رسیده است. به گفته وی، این پروژه با سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری و ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تنی، کشور را از واردات آلومینا بی نیاز خواهد کرد.

زارع گفت: احداث نیروگاه ۱۶۰ مگاواتی، احداث نیروگاه خورشیدی و همچنین استفاده از پساب برای تامین آب مورد نیاز کارخانه برخی از اقدامات حوزه زیرساخت شرکت آلومینای ایران است.

شرکت آلومینای ایران در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی با کسب عنوان پیشتاز بهره وری موفق به دریافت تندیس برنزین شد.

 

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: