معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم خبرداد:

تدوین طرح تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل

تدوین طرح تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل
کدخبر : 574063

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با تصویب هیات مدیره سازمان به‌زودی مطالعات و تدوین طرح‌های تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل آغاز خواهد شد.

سیدمحمد قدسی با اعلام این خبر اظهار کرد: تدوین و تصویب طرح‌های تفصیلی یکی از ضرورت‌های ارائه خدمات مطلوب شهری به شهروندان می‌باشد و از همین روی تصویب طرح تفصیلی برای تمام شهرهای جزیره در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از تدوین طرح جامع جزیره قشم و ارسال به  دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور جهت تصویب، عملیات تدوین طرح تفصیلی ۳ شهر لافت، رمکان و طبل نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

قدسی خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین نیز طرح تفصیلی شهر سوزا پس از ۸ سال و با اعلام نقطه نظرات، نمایندگان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، کشور و سازمان حفاظت از محیط‌زیست تدوین شد و در کارگروه طرح تفصیلی ماده ۸ به ریاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به تصویب رسید.

گفتنی است، طرح تفصیلی طرحی است که بر پایه ضوابط و معیارهای طرح جامع شهری، تهیه و تنظیم می‌شود که در آن به نحوه استفاده از اراضی شهری برای مناطق شهر، میزان تراکم جمعیتی و ساختمانی در واحدهای شهری، وضعیت تفصیلی شبکه حمل‌ونقل، توسعه، نوسازی، بهسازی و حل موانع شهری با تعیین دقیق مساحت زمین همراه با جزئیات پرداخته می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: