در راستای ارائه خدمات با کیفیت/

ارائه خدمات با کیفیت از شاخصه های شعب بانک ایران زمین

ارائه خدمات با کیفیت از شاخصه های شعب بانک ایران زمین
کدخبر : 574089

در راستای ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ایران زمین، گردهمایی متصدیان شعب شیراز با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمود حسن شاهی مدیر منطقه بانکداران را سربازان خط مقدم عرصه خدمت به مشتری دانست و گفت: رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا می کند.

حسن شاهی بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کردند و افزودند: صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است.

مدیر شعب استان متصدیان را مدیران و روسای آینده دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مهارت های خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پست های بالاتر نشان دهید.

حسن شاهی نقش ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را مهم بیان کرد و گفت: جایگاه بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قابل توجه است و با سرمایه گذاری های وسیعی که در جهت زیرساخت های آن انجام شده است، در آینده نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد ساخت.

در ادامه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان ضمن بررسی نمرات نظرسنجی کارکنان گفت: رفتار حرفه ای پرسنل به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت بانک است.

فاطمی افزود: احترام درکنار ارائه خدمات با کیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهم ترین ارزش ها و اصول بانکداری هستند.

معاون شعب استان بانکدار را سرمایه ای با ارزش برای بانک دانست که به مشتری و زمان او اهمیت می دهد و در جهت ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز ایشان تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: